اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1392 / کد مطلب: 6701 / نظرات: 0

در شوراي اداري سبزوار:


كارمندان و بسيجيان نمونه ادارات تجليل شدند


كارمندان و بسيجيان نمونه ادارات تجليل شدند همزمان با هفته دولت در آييني بالغ بر ۸۰ نفر از كارمندان و بسيجيان نمونه دستگاه هاي اجرايي سبزوار تجليل شدند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، معاون استاندار و فرماندار سبزوار در اين آيين مهمترين سرمايه كشور را نيروهاي انساني كارآمد ، متعهد ، ولايي و خدوم دانست و تجليل از شماري از آنان را حداقل كار براي قدرداني از كارمندان عنوان كرد.
مهندس قاسم شعباني عطار با اشاره به كارها و خدمات ارزشمندي كه در كشور انجام شده، افزود: اين افتخارات مرهون كارمندان و كارشناساني است كه خالصانه در دستگاه هاي اجرايي مشغول به كار بوده و هيچ مشكلي مانع خدمت و ايثارگري آنان نمي شود.
وي همچنين با اظهار اينكه بسيج نهاد مقدسي است كه امروز همه كارگزاران و مديران دستگاه هاي اجرايي به بسيجي بودن افتخار مي كنند، افزود : كشور ما به مدد حضور بسيج در عرصه هاي مختلف توانست از چالش ها ، محدوديت ها ، مشكلات ، فتنه هاي بزرگ و پيچ هاي تاريخي به سلامت گذر كند .
معاون استاندار و فرماندار سبزوار با قدرداني از خدمات شايسته بسيجيان بويژه بسيجياني كه در ادارات و كارخانجات مشغول به خدمت هستند گفت : خوشبختانه شاكله مجموعه اداري نظام مقدس جمهوري اسلامي از اين بزرگواران است.
مهندس شعباني، عزت ، استقلال و امنيت بوجود آمده را مرهون ايثارگري ، فداكاري و مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد و گفت : بايستي بيش از پيش قدردان اين ايثارگري ها و خانواده معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان باشيم.
فرماندار سبزوار همچنين از برگزاري يادواره شهداي كارمند در اين شهرستان نيز خبر داد و گفت : اميدواريم بتوانيم اين يادواره را نيز همچون يادواره شهداي كارگر باشكوه هر چه بيشتر برگزار كنيم . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.