اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1392 / کد مطلب: 6706 / نظرات: 0

مدير كل سازمان بهزيستي خراسان رضوي


اعتياد موجب افزايش ورودي كودكان بدسرپرست به مراكز بهزيستي شده است


اعتياد موجب افزايش ورودي كودكان بدسرپرست به مراكز بهزيستي شده است  مدير كل سازمان بهزيستي خراسان رضوي گفت : اعتياد به مواد مخدر صنعتي موجب افزايش ورودي كودكان بد سرپرست به مراكز بهزيستي شده است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، دكتر تهمينه شكيب در حاشيه مراسم بهره برداري يك موسسه خيريه كودكان بي سرپرست و بدسرپرست در جمع خبرنگاران افزود : متاسفانه به دليل افزايش اعتياد كودك آزاري توسط مادران نيز افزايش يافته است .
وي اظهار داشت : پيشگيري و كاهش ورودي معلوليت ها و كودكان بد سرپرست همكاري همه جانبه همه مسوولان دستگاه هاي اجرايي را مي طلبد.
وي با اشاره به مسووليت داشتن همه دستگاه هاي اجرايي در امر پيشگيري و گام برداشتن در اين راستا افزود: بايستي در زمينه پيشگيري بيشتر كار شود تا ورودي هاي ما كمتر شود.
مدير كل سازمان بهزيستي خراسان رضوي با قدرداني از مشاركت خيرين گفت : خيرين انسان هاي هوشمندي هستند كه تشخيص به موقع و فكر و دغدغه آنان نه فقط در بحث معيشت مردم بلكه در بهره مندي خوب از زندگي موجب شده كه به مراتب از دولتي ها جلوتر باشند.
دكتر شكيب با بيان اينكه بهزيستي بدون مشاركت خيرين و مردم به اهداف خود نمي‌رسد ،افزود : واگذاري كارها به مردم و اصل ۴۴ در بهزيستي به معناي واقعي انجام شده است .
وي با اظهار اينكه امسال در جشن گلريزاني كه براي مسكن مددجويان برگزار شده بود در يك شب ۳۰ ميليارد ريال مشاركت مردمي را جذب كرديم ،گفت : بزرگترين سرمايه ما اعتماد خيرين به بهزيستي است.
مدير كل سازمان بهزيستي خراسان رضوي ۱۰۰ ميليون ريال را براي محوطه سازي موسسه خيريه حاج علي ده آبادي سبزوار اختصاص داد و افزود : در صورتي كه اعتبار بيشتري اختصاص يابد كمك بيشتري خواهيم كرد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.