اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1392 / کد مطلب: 6712 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


مهار تورم از اولويت هاي اقتصادي دولت است


مهار تورم از اولويت هاي اقتصادي دولت است معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : مهار تورم ، برطرف كردن مشكلات بخش توليد و كاهش بيكاري از اولويتهاي اقتصادي دولت يازدهم است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، مهندس قاسم شعباني روز سه شنبه در جمع مسوولان سبزوار افزود : مردم به دولت اميدوارند تا مشكلات پيش روي آنان را گام به گام حل كند.
وي با اشاره به مشكلات و فشارهاي اقتصادي كه در نتيجه تحريم هاي يك طرفه و ظالمانه استكبار و در راس آن آمريكا براي مردم بوجود آمده، گفت : اميدواريم دولت جديد در پرتو وحدت و استفاده از همه امكانات ، پتانسيل ها و ظرفيت هاي نظام بتواند مشكلات را به تدريج برطرف كند .
فرماندار سبزوار به تحقق حماسه سياسي توسط ملت بزرگ ايران اسلامي در ۲۴ خردادماه در دو انتخابات رياست جمهوري و شوراها اشاره كرد و گفت : خوشبختانه انتخابات در كمال صحت و قانونمداري با مشاركت كم نظير مردم برگزار شد.
مهندس شعباني همچنين با اشاره به برگزاري مراسم تحليف رياست جمهوري با شركت بيش از ۵۰ كشور دنيا، گفت : دولت در اولين اقدام در كوتاه ترين زمان ممكن وزرا را به مجلس معرفي كرد و اين وزرا نيز با راي بالا توانستند راي اعتماد بگيرند.
وي ادامه داد : همانطور كه رياست جمهوري در اولين روز اسامي كابينه را به دولت معرفي كردند اميدواريم در ۱۲ شهريورماه براي شوراها نيز شاهد اين اتفاق باشيم.
وي اظهار داشت : توقع و انتظار از شوراهاي اسلامي شهر و روستا است كه هر چه سريعتر نسبت به انتخاب شهرداران، تشكيل هيات رئيسه و انتخاب دهياران اقدام كنند.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار اظهار داشت : بيش از پيش آمادگي همه نوع همكاري با اعضاي شوراهاي اسلامي را در چارچوب قوانين و مقررات و ضوابط كاري داريم .
مهندس شعباني خواستار برآورده ساختن انتظارات مردم، رفع چالش ها، فرصت ها و اقدامات عقب مانده شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.