اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 شهريور 1392 / کد مطلب: 6728 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


مهار تورم از مهمترین اولویت های دولت است


مهار تورم از مهمترین اولویت های دولت است  امام جمعه ششتمد گفت : مهار تورم ، کاستن از فشار های فزاینده اقتصادی بروی مردم و بهبود معیشت آنان از مهمترین اولویت های دولت یازدهم است.

به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بایستی مسوولان با برنامه ریزی و اتحاد و انسجام در راستای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) به وحدت درازمدت و دائمی معتقد بود بر ضرورت وحدت و همدلی علیرغم اختلاف سلیقه ها اشاره کرد و گفت : همه ما ید واحده هستیم و در سایه وحدت و انسجام است که بسیاری از مشکلات حل می شود.

امام جمعه ششتمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : داشتن روحیه خدمتگزاری شهید رجایی و باهنر را ماندگار کرد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با بیان اینکه همه مسوولان و دولتمردان نیز بایستی منش و رفتار این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند گفت : همه مسوولان باید کمر همت را برای خدمت به مردم ببندند و دغدغه ای جز خدمت نداشته باشند .

وی با اشاره به خصایص اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر گفت : از جنس مردم و برای مردم بودن ، دارا بودن روحیه خدمتگزاری ، مطیع و مقلد رهبری بودن و مجاهد به تمام معنا را از جمله ویژگی های این دو شهید عنوان کرد .

وی مردم را سرمایه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل قدرت های استکباری دانست و گفت : بایستی همه مسوولان این مردم را قدر بدانند و خدمتگزاری به آنان را به عنوان یک توفیق سرلوحه کار خودشان قرار دهند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.