اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 شهريور 1392 / کد مطلب: 6740 / نظرات: 1

نماینده مردم سبزوار/


انتخاب شهرداری با تجربه،خلاق و کارآمد مهمترین تجلی گاه وظایف خطیر شورای شهر است


انتخاب شهرداری با تجربهخلاق و کارآمد مهمترین تجلی گاه وظایف خطیر شورای شهر است نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت : انتخاب شهرداری با تجربه ، خلاق و کارآمد مهمترین تجلی گاه وظایف خطیری است که شورای های اسلامی در شهرهای مختلف کشور برعهده دارند.
محمدرضا محسنی ثانی افزود : امیدمی رود با آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 12 شهریور ماه آتی ، اعضای این نهاد مهم بتوانند در سیاست گذاری و تصمیم گیری هایشان ، عملکردی مطابق میل و رأی مردم داشته باشند .
وی تأکید کرد : شهر سالم در گرو وجود شهردار و شورایی سالم و پویا است که از تعامل بالا وپشتوانه قوی مردمی برخوردار باشند.
نماینده اصولگرای دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی سپس در رابطه با ارزیابی عملکرد شورای سوم و شهرداری فعلی سبزوار گفت : ماهیت کارهای اجرایی و مدیریتی به گونه ای است که نمی توان به طور صد در صد عملکرد یک مجموعه را مثبت یا منفی ارزیابی کرد. بلکه همیشه در همه کارهای مربوط به اجرا یا برنامه ریزی و تصمیم گیری ، نقاط قوت و ضعفی وجود دارد.
وی ادامه داد : سومین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در مجموع از ظرفیت های خوبی برخوردار بود و در مدت فعالیت خود که البته به دلیل تغییراتی در زمان برگزاری انتخابات شوراها ، 2 سال زمان اضافه نیز به دست آورد ، توانست اقدامات موثری انجام دهد و مقبولیت مناسبی در میان عموم مردم سبزوار به دست بیاورد.
وی  اظهار داشت: به دلیل همین مقبولیت عمومی است ، که اکثریت اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار در جریان برگزاری انتخابات خردادماه 92 توانستند مجددا رأی اعتماد مردم را از آن خود کنند و در ترکیب جدید شورا حضور داشته باشند.
نماینده منطقه سبزوار بزرگ در پایان فرارسیدن 12 شهریورماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را به همه منتخبین مردم در ادوار مختلف تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد شورای جدید بتواند ، فراتر از شعار و در عمل به مسائل مردم شهرها و روستاهای محل خدمت خود رسیدگی کنند و گام های موثری جهت رفع مشکلات بردارند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.