اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 11 شهريور 1392 / کد مطلب: 6748 / نظرات: 0


کاروان زیارتی پیاده از حرم حضرت معصومه(س) تا امام رضا(ع ) وارد سبزوار شد


کاروان زیارتی پیاده از حرم حضرت معصومهس تا امام رضاع  وارد سبزوار شد  دهمین کاروان پیاده روی از حرم حضرت معصومه (س) تا حرم حضرت امام رضا (ع) با عنوان ˈمدافعان حرم حضرت زینبˈ امروز ظهر وارد سبزوار شدند.

به گزارش سبزوارپیام، مسوول کاروان روز دوشنبه در سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این کاروان به صورت خودجوش به منظور تجلیل از خاندان عصمت و طهارت و به مناسبت دهه کرامت روز 28 مردادماه حرکت خود را از حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به مقصد حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) با پای پیاده آغاز کرده است.

هادی خادم حسین افزود: در حال حاضر کاروان 230 نفر است که طی حرکت در شهرهای مختلف ارادتمندان اهل بیت به این کاروان اضافه می شوند و در مشهد مقدس به تعداد 400 نفر می رسند.

وی با اشاره به برنامه های سفر گفت: در سبزوار ابتدا در حسینیه برغمدی های این شهرستان استراحت خواهیم داشت و بعد از ظهر ساعت 19 در مسجد جامع نشست مدافعان حرم برگزار می شود.

وی ادامه داد : در طول برنامه، پیاده روی در هشت شهر قم، گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار، نیشابور و مشهد مقدس جلسه مدافعان حرم با حضور علما و روحانیون در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت : در مشهد مقدس نیز با بهره گیری از محضر اساتید مشهور قم ، دوره امام مهدی شناسی به مدت سه روز را برگزار می کنیم.

وی گفت : در تمام مراسم مدافعان حرم بیانیه ایی که توسط اعضای کاروان نوشته شده قرائت می شود و حاضرین با فریاد های لبیک یا صاحب الزمان خود آن را امضا می نمایند.

در بخشی از این بیانیه آمده است : امروز مسئله سوریه ، بحرین ، مصر و فلسطین و دیگر بلاد مسلمین ، مسئله حزب و فرقه و مذهب و طایفه نیست ، امروز مسئله سوریه مسئله جهان اسلام است و رمز پیروزی جز وحدت نیست ، امروز امت اسلام باید وحدت را که پادزهر چنین حملاتی است در پیش بگیرد .

ما فدائیان و مدافعان حرم مطهر زینب کبری علیها سلام ، مشت هایمان گره کرده ، گام هایمان استوار ، دندان هایمان به هم فشرده ، با اراده های آهنین ، دست به قبضه ایم تا با اشاره شما برای حفظ کیان اسلام و جان و مال و ناموس و مقدسات مسلمین و علی الخصوص دفاع از حرم مطهر زینب کبری (س) حرکت کنیم و سپاه کفر را در هم بکوبیم 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.