اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 شهريور 1392 / کد مطلب: 6755 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار بر استفاده از همه ظرفيتها براي خدمت به مردم تاكيد كرد


فرماندار سبزوار بر استفاده از همه ظرفيتها براي خدمت به مردم تاكيد كرد  معاون استاندار و فرماندار سبزوار بر اجراي قانون ، رعايت امانتداري، صداقت و استفاده از همه ظرفيتها براي خدمت به مردم تاكيد كرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، مهندس قاسم شعباني عطار روز سه شنبه در مراسم آغاز به كار و تحليف شوراهاي اسلامي سبزوار گفت : در سومين دوره شوراهاي اسلامي اين شهرستان ، هماهنگي ، اتحاد و انسجام وجود داشت و اميد است اين روند در دوره چهارم نيز وجود داشته باشد زيرا در بسياري از مسائل راهگشاست.
وي با تاكيد بر پرهيز از اختلافات و دخالت دادن تفكرات سياسي در كار شوراها، اظهار داشت : شان اين مردم خدمت صادقانه و بي منت است كه همه ما بايد به اين خدمتگزاري افتخار كنيم.
وي فلسفه كاري همه مسوولان در هر جايگاهي را خدمت به مردم عنوان كرد و گفت : هيچ رسالت و وظيفه اي مهمتر از خدمت به مردم نيست آن هم مردمي متدين ، آگاه ، بابصيرت و هميشه در صحنه كه براي حمايت از نظام و انقلاب از هيچ كوششي فروگذار نمي كنند.
فرماندار سبزوار با بيان اينكه ما دست شما شورائيان را به گرمي و صميميت مي فشاريم، گفت : بناي ما بر اين است كه با همكاري همه ظرفيت ها و امكانات را براي توسعه ، عمران ، آباداني و نشاط و شادابي مردم بكار گيريم.
مهندس شعباني ، مهمترين وظيفه شوراها را انتخاب شهردار در حداقل زمان ممكن عنوان كرد و گفت : توقع و انتظار ما و مردم از شما اين است كه اين كار را در حداقل زمان ممكن با در نظر گرفتن معيارها انجام دهيد .
وي تخصص ، تعهد ، تجربه ، امانتداري ، صداقت و تلاش را از جمله معيارهاي انتخاب يك فردبه عنوان شهردار دانست.
وي از تلاش ها و خدمات انجام گرفته توسط شوراي دوره سوم در همه عرصه ها و بخش ها در اين شش سال قدرداني كرد و گفت : با تعامل ، همكاري و همراهي بين همه مديران و خدمتگزاران اين ديار شاهد انجام اقدامات خوبي بوديم.
فرماندار سبزوار در ادامه با اشاره به تحقق حماسه سياسي در ۲۴ خردادماه توسط مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي، افزود: ميزان مشاركت مردم در حوزه انتخابيه سبزوار حدود ۸۰ درصد بود كه رقم خوبي است .
وي با بيان اينكه ثبت نام شوندگان اوليه براي شوراها يكهزار و ۹ نفر بود، گفت : ثبت نام نهايي بعد از انجام مراحل مختلف ۹۳۷ نفر شد.
وي اظهار داشت : منتخبين شورا براي شهرهاي سبزوار شامل روداب و ششتمد هر كدام پنج نفر و براي شوراي شهر سبزوار ۱۳ نفر انتخاب شدند.
در اين نشست پيام وزير كشور به مناسبت آغاز به كار شوراها قرائت و مراسم تحليف بجاي آورده شد و انتخابات هيات رئيسه شورا نيز انجام گرديد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.