اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 13 شهريور 1392 / کد مطلب: 6760 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار: برنامه های دهه کرامت باید باشکوه برگزار شود


فرماندار سبزوار: برنامه های دهه کرامت باید باشکوه برگزار شود   معاون استاندار و فرماندار سبزوار بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه کرامت با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های شهرستان تاکید کرد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس قاسم شعبانی امروز در نشست برنامه ریزی برای دهه کرامت که با حضور مسوولان سبزوار برگزار شده بود، افزود : بایستی جشن های دهه کرامت با هدف نشر فرهنگ اسلامی و ارزش های دینی و اعتقادی و انتقال این ارزش ها به نسل های بعد برگزار شود.

 وی اظهار داشت : همه دستگاه های اجرایی بویژه دستگاه های فرهنگی همچون دانشگاه ها ، شهرداری ، نیروهای نظامی و انتظامی بیشترین رسالت را در برگزاری جشن های دهه کرامت و نشر و ترویج فرهنگ رضوی دارند.
فرماندار سبزوار با اشاره به برنامه های استکبار جهانی برای کمرنگ کردن ارزش های دینی و اسلامی در جوانان گفت : بایستی هر چه بیشتر در راستای آشنایی و نهادینه کردن این ارزش ها در نسل جوان جامعه تلاش کنیم .
 
وی با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت، گفت: وجود مزار ائمه و امامزادگانی همچون این دو بزرگوار در کشور مایه افتخار است.

در پایان این نشست کمیته های امور مساجد ، نظامی و انتظامی ، فرهنگی ، بانوان، اطلاع رسانی ، ورزش و جوانان و کمیته روستایی از جمله کمیته هایی بود که در جهت برگزاری کمی و کیفی برنامه های دهه کرامت سبزوار تشکیل شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.