اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 شهريور 1392 / کد مطلب: 6776 / نظرات: 0

رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار:


بايستي در تبيين و معرفي شخصيت حضرت معصومه (س) هر چه بيشتر كار كنيم


بايستي در تبيين و معرفي شخصيت حضرت معصومه س هر چه بيشتر كار كنيم رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار گفت : سيره عملي حضرت معصومه (س) الگوي عزت زنان مسلمان است كه بايستي در تبيين و معرفي شخصيت ايشان به عنوان الگو براي زنان و دختران هر چه بيشتر تلاش كنيم.

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام علي محمودي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : بايستي با الگو قراردادن زندگاني و رفتار اهل بيت و معصومين (ع) ، معيارها و ويژگي هاي يك دختر مسلمان را براي دختران جامعه تبيين كنيم.
وي با تبريك ميلاد با سعادت كريمه اهل بيت و روز ملي دختران ادامه داد: نامگذاري روز ملي دختران در روز ميلاد حضرت معصومه (س) ، حركتي نمادين براي ترويج ابعاد وجودي اين دختر اهل بيت(ع) در ميان دختران مسلمان و در نهايت الگوسازي از شخصيت آن حضرت براي دختران امروز است.
وي با بيان اينكه در معرفي سيره عملي حضرت معصومه (س) به جامعه كار شده ولي در حد مطلوب نيست، افزود : همه ما بويژه نهادهاي فرهنگي و هيات هاي مذهبي بايستي سيره عملي حضرت معصومه (س) را بعنوان الگو و نماد يك زن مؤمن و مسلمان به جامعه معرفي كنيم .
حجت الاسلام محمودي با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان و برنامه ريزي آنان براي كمرنگ كردن ارزش هاي اسلامي و ديني براي جوانان جامعه، گفت : پياده كردن سيره عملي اهل بيت (ع) از ضروريات جامعه است .
وي با اشاره به زندگي و بيان كرامات حضرت معصومه (س) گفت : كرامات آن حضرت بي شمار است تا آنجايي كه امامان (ع) به ويژه كه امام رضا (ع) و امام جعفر صادق (ع)، زيارت كنندگان آن حضرت را وعده بهشت داده اند.
رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار ولايتمداري ، عفاف و حجاب را از برجسته ترين ويژگي هاي كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) عنوان كرد و اظهار داشت: بانوان و به ويژه دختران ما مي توانند با الگوبرداري از آن كريمه اهل بيت(ع) مظهر عفاف، تقوا و حيا باشند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.