اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 مهر 1390 / کد مطلب: 678 / نظرات: 0


همايش سنگر سازان بي سنگر در شهرستان جوين برگزار شد


به مناسبت هفته نيروي انتظامي
جوين - نقاب - همايش سنگر سازان بي سنگر به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي روز پنجشنبه در شهرستان جوين برگزار شد.  
به گزار ش ايرنا، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در جهاد كشاورزي شهرستان هاي جوين و جغتاي در اين مراسم گفت: هرچند خاطرات دوران جنگ به طور كامل قابل بيان نيست و هيچ دوربيني نمي تواند و نتوانسته است آن حماسه ها را به تصوير بكشد و بازگو كند اما دوران دفاع مقدس بايد روايت و بازخواني گردد تا افتخارات اين دوران ناگفته باقي نماند.
حجت الاسلام 'احمد احمدي پناه' با بيان اينكه جنگ پديده ي خوبي نيست و مورد نفرت است و جامعه ها بايد در صلح و آرامش زندگي كنند افزود: اما دفاع، مذموم شمرده نشده و بلكه امري مقدس است و هم عقل بشر، طبيعت بشر و در راس آن شارع مقدس، دفاع را امر مقدسي دانسته اند.
وي اظهارداشت: كسي كه در راه دفاع از اعتقاد، ناموس، مال و مرز و بوم خود كشته مي شود، شهيد است و شهدا كساني هستند كه بهترين مديريت را براي مرگ دارند و زندگي سياه ديگران را نوراني كرده اند.
وي گفت: به همان اندازه كه دفاع مهم است روايت از دفاع نيز اهميت دارد و هرمقدار در اين زمينه هزينه كنيم باز هم كم است.
مدير جهاد كشاورزي جوين نيز در اين مراسم، تجليل از خاطرات ايثار و فداكاري هاي جهادگران را يك فريضه دانست و افزود: وظيفه ماست كه ياد و خاطره دوران دفاع مقدس را كه برگ زريني در صفحات پر افتخار اين مرز و بوم است گرامي بداريم و خاضعانه از دلاورمردي هاي سنگر سازان بي سنگر در خلق حماسه سترگ هشت سال دفاع مقدس قدرداني كنيم.
وي گفت: هيچكس نمي تواند نقش جهاد سازندگي را در دوران دفاع مقدس انكار كند.
'مهدي فروزان'، فرماندار جوين نيز در اين مراسم از نقش جهاد در دوران دفاع مقدس تجليل كرد و به سه نفر از ايثارگران لوح تقدير اهدا نمود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.