اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1392 / کد مطلب: 6781 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار در جمع تعاونگران :


تعاونگران سربازان عرصه تولید هستند


تعاونگران سربازان عرصه تولید هستند  معاون استاندار و فرماندار سبزوار، تعاونگران را سربازان عرصه توليد دانست و گفت : بخش عمده اي از استقلال و خودكفايي كشور مرهون تلاش تعاونگران است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، قاسم شعباني عطار روز يكشنبه در ديدار با تعاونگران سبزوار خطاب به آنان افزود: شما با خدمت در حوزه اشتغالزايي و توسعه فضاي كسب و كار بزرگترين خدمت را به هموطنان خود مي كنيد.
وي با بيان اينكه در مجموع رويكرد و نگاه دولتمردان به تعاوني ها مثبت است گفت : اميدواريم در اين دولت نيز با نگاه ويژه اي كه به بخش تعاون صورت مي گيرد شاهد ارتقاي روزافزون اين بخش مولد باشيم.
وي با اشاره به جايگاه تعاون در اقتصاد كشور اظهار داشت: در دولت يازدهم نيز در بخش تعاون روزنه هاي اميد را كه حاكي از توجه به بخش كارآفريني و اشتغالزايي كشور است شاهد هستيم.
فرماندار سبزوار رويكرد مديريتي شهرستان را نيز در راستاي همكاري و مساعدت به مجموعه كارآفرينان و در راس آن تعاوني ها عنوان كرد و گفت: اعتقاد ما بر اين است كه بايستي تعاوني ها مورد حمايت قرار گيرند و در اين راه از هيچ تلاشي فروگذار نمي كنيم.
شعباني به محدويت منابع با توجه به مشكلاتي كه استكبار جهاني با تحريم هاي ظالمانه و ناجوانمردانه عليه ايران اسلامي ايجاد كرده اشاره كرد و افزود: مشكل استكبار با شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي است.
وي با اشاره به منابع ، امكانات و از همه مهمتر سرمايه نيروي انساني كشور گفت : با استفاده بهينه از اين منابع و سرمايه ها در هيچ بخشي نه تنها مشكلي نخواهيم داشت بلكه نتايج مثبتي هم به بار مي آيد.
وي اظهار داشت: با اتكا به منابع داخلي ، نيروي انساني متعهد و اتكا به باورهاي ديني و اعتقادي مردم در مقابل فشارهاي استكبار ايستادگي مي كنيم.
فرماندار سبزوار مسكن مهر را نيز كار جهادي عنوان كرد و افزود: با ارزيابي و نواقصي كه در اجراي مسكن مهر بود در مجموع اصل قضيه مورد تاييد همه بوده است.
شعباني با بيان اينكه در اين دولت نيز قرار شد تعهدات مسكن مهر تا پايان سال عملياتي شود ابراز اميدواري كرد با توجه به دغدغه بسياري از مردم مشكل مسكن با ارائه تسهيلات ويژه حل شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.