اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 شهريور 1392 / کد مطلب: 6789 / نظرات: 0


۲۵۰ برنامه در دهه كرامت شهرستان سبزوار برگزار مي شود


۲۵۰ برنامه در دهه كرامت شهرستان سبزوار برگزار مي شود رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار گفت: به مناسبت دهه كرامت بيش از ۲۵۰ عنوان برنامه توسط اين اداره در شهرستان برگزار مي شود .

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام علي محمودي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين برنامه ها در بخش هاي فرهنگي ،قرآني و تبليغي است .
وي برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب ، برگزاري كارگاه جنگ نرم ، برگزاري كلاس هاي آموزش،حفظ و قرائت قرآن و برگزاري همايش مداحان و مسوولان هيات مذهبي را از جمله برنامه هاي اين دهه اعلام كرد.
وي با اشاره به اعزام مبلغ و مبلغه در دهه كرامت به نقاط مختلف سبزوار گفت : در اين مدت ۱۰ نفر مبلغه و پنج نفر مبلغ به مناطق مختلف شهرستان اعزام مي شوند.
رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار اظهارداشت: ۳۰ نفر از روحاني هاي مستقر و هجرت نيز در اين شهرستان در دهه كرامت هرشب برنامه هاي پيش بيني شده را برگزار مي كنند.
حجت الاسلام محمودي با اشاره به اهميت برگزاري جشن هاي دهه كرامت، گفت : جشن هاي دهه كرامت تقويت روحيه معنوي مردم را به دنبال دارد.
رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار با تاكيد بر برگزاري برنامه هاي دهه كرامت و مناسبت ها و اعياد ديگر بر محور معرفي سيره اهل بيت (ع) به جوانان، افزود : معرفي سيره اهل بيت (ع) به جوانان موجب مصون شدن آنان از آسيب ها مي شود.
حجت الاسلام محمودي در پايان گفت : اين ايام بستري مناسب براي نشر ارزش هاي ديني و عموميت بخشي به اين فرهنگ ارزشمند در جامعه است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.