اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 شهريور 1392 / کد مطلب: 6796 / نظرات: 2

مسوولان ارشد ششتمد پیگیری کنند/


خبرنگاران ششتمد از برخی مسوولان گلایه دارند!


خبرنگاران ششتمد از برخی مسوولان گلایه دارند تعدادی از خبرنگاران ششتمد با گلایه از برخی مسوولان نوشته اند/

چند صباحی بود همانند بسیاری دیگر از ایام ؛ خبرنگاران ششتمد خواسته یا ناخواسته ، آگاهانه یا ناآگاهانه توسط برخی از افراد مورد هجمه قرار گرفته بودند و این برای ما کمی سنگین ولی قابل تحمل بود.
خدایا جهان پادشــــــــاهی تراست ز ما خدمت آید خـــــــدایی تراست

پناه بلندی و پســــــــــــــتی تویی همه نیستند هرچه هســتی تویی

در آستانه ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت ، دست به دامان اربابمان حضرت سیدالشهداء(ع) می بریم و با استعانت از قمر  بنی هاشم(ع) گام بر می داریم و خداوند را سپاس مي‌گذاريم كه توفيق را رفيق راهمان ساخت و بذر اميد در دلهایمان كاشت تا با همه دشواري ها و تلخي‌ها در اين وادي گام نهيم و بستري برای معرفی ششتمد عزیزمان فراهم سازیم انشاءا... که این قدمها مورد رضای حضرت حق واقع شود.

اما همشهریان عزیز و گرامی چند صباحی بود همانند بسیاری دیگر از ایام ؛ خبرنگاران ششتمد خواسته یا ناخواسته ، آگاهانه یا ناآگاهانه توسط برخی از افراد مورد هجمه قرار گرفته بودند و این برای ما کمی سنگین ولی قابل تحمل بود.

و این آستانه تحمل به خاطر این بود که روزیکه پا به عرصه خبرنگاری گذاشتیم توسط اساتید دیروز و دوستان ارزشمند امروزمان به این مهم توجیه شده بودیم و خوب می دانستیم که کار خبر و خبرنگاری بسیار سخت و شکننده است.

برخی تاب و توان ادامه این راه را ندارند و اکنون بعد از فعالیت بیش از یک دهه این موضوع برایمان روشن تر شده است و شاهد بوده ایم که تعداد زیادی از دوستان در ششتمد و سبزوار وارد عرصه خبر شدند و برخی حتی مدت کوتاهی هم دوام نیاوردند.

اما معتقدیم آنچه که ما را در این راه ثابت قدم نگه داشته است علاوه بر لطف و عنایت حضرت حق و اعتقادات مذهبی ، عشق به زادگاهمان ششتمد عزیز است.

شاید در روزهای آغازین کار که خبر از ششتمد ارسال و در جراید آن زمان (روزنامه قدس و خراسان) درج می شد حتی توسط برخی از دوستان به مسخره و استهزاء گرفته می شدیم ، اما کوتاه نیامدیم.

شاید در روزهای آغازین کار که خبر از ششتمد با هزینه شخصی ارسال و منتشر می کردیم توسط اطرافیان مورد اعتراض قرار می گرفتیم ، اما کوتاه نیامدیم.

شاید در روزهای آغازین کار خبری توسط برخی محدود از مسئولین سنگ اندازیهایی صورت می گرفت ، ولی کوتاه نیامدیم.

و اکنون بسیار خرسندیم که به گواه بسیاری از دوستان و مطلعین حوزه خبر ، ششتمد جایگاه بسیار مناسبی در سطح شهرستانهای همطراز خود دارد و حتی جایگاه بالاتری نیز در این شاخص می توان برای ششتمد عزیزمان قلمداد کرد.

البته از حمایتهای همه خوبان همیشه همراه نیز غافل نبوده و نخواهیم بود و اگر نبود این حمایتها شاید به لحاظ خبری این چنین جایگاهی برای ششتمد به دست نمی آمد.

اما چه خوب می بود برخی از مسئولین ششتمد (با باور به اینکه انسان جایز الخطاست) سعه صدر بیشتری می داشتند و در اعتراض به نظرات یک وبلاگ، همه وبلاگ نویسان و خبرنگاران را مورد هجمه قرار نمی دادند.

آیا شایسته است امروز ما بنویسیم از همه مسئولین ششتمد گلایه داریم و یا بهتر است بنویسیم از برخی مسئولین گلایه داریم. چه خوب می بود دقت بیشتری می کردید.

مسئولین محترم ششتمد ؛ حال که در روز خبرنگار (17 مرداد) مراسم تجلیل و قدردانی از خبرنگاران در ششتمد برگزار نشده بود حداقل در کمتر از یک ماه این چنین ظلمی را به خبرنگاران روا داشتن ، آیا صحیح است؟

البته این به معنی نیاز خبرنگاران به مراسم نیست ، اما به معنی گرامیداشت جایگاه خبر و اطلاع رسانی است. این اتفاق که در ششتمد نیفتاد هیچ ؛ شاهد هجمه به خبرنگاران نیز بودیم.

در این چند روز سکوت کردیم و اکنون در دهه کرامت و در آستانه ولادت امام مهربانی ها ، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و با مَدد از ولی نعمت ما خراسانیها کار خود را مجدداً آغاز می کنیم و فرداهایی بهتر برای دیارمان ششتمد که گذشته ای بس پر افتخار دارد ؛ آرزومندیم.

اما شایسته است از سایتهای خبری سبزوار و مسئولین محترم ششتمد بویژه امام جمعه محترم و حاج آقای اسلامی خواه که حمایت شایسته ای از اینجانبان داشته اند کمال قدردانی را داشته باشیم.

و اما دوستان همیشه همراه که نامی از شما نبردیم ، منتظر یاری بیش از پیش شما هستیم.

موفق و منصور و مؤید باشید مهدی حسین پور ـ مصطفی قربانی





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.