اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 20 شهريور 1392 / کد مطلب: 6798 / نظرات: 1


78درصد جمعيت روستايي بالاي ۵۰ خانوار سبزوار از راه آسفالته برخوردارند


78درصد جمعيت روستايي بالاي ۵۰ خانوار سبزوار از راه آسفالته برخوردارند معاون مدير كل و رييس اداره راه و شهرسازي سبزوار گفت : ۷۸ درصد جمعيت روستاهاي بالاي ۵۰ خانوار اين شهرستان از نعمت راه روستايي آسفالته بهره مند هستند.

به گزارش سبزوارپیام، مهندس فرشاد سلطاني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : يك هزار و ۷۷۲ كيلومتر كل راههاي شهرستان سبزوار است كه از اين ميزان يك هزار و ۳۶۴ كيلومتر راه روستايي است.
معاون مدير كل و رييس اداره راه و شهرسازي سبزوار با اشاره به وجود ۳۸ پروژه روستايي نيمه تمام در اين شهرستان ، گفت با تكميل اين پروژه ها درصد برخورداري جمعيت روستايي اين شهرستان از راه آسفالته به بيشتر از ۹۴ درصد مي رسد.
مهندس سلطاني در خصوص بهسازي و آسفالت راههاي شهري نيز با اشاره به محور سبزوار به شاهرود، گفت : ۹۵ كيلومتر از اين محور در حوزه استحفاظي سبزوار است كه طي سال هاي ۸۶ تاكنون از اين ۹۵ كيلومتر ۹۲ كيلومتر آن تا سال گذشته بهسازي و آسفالت شد.
وي ادامه داد : با پيگيري هاي انجام شده براي بهسازي و آسفالت سه كيلومتر باقيمانده محور سبزوار به شاهرود اعتباري در حدود سه ميليارد تومان اختصاص يافت كه پيمانكار در حال حاضر مشغول به كار است و اميدواريم هر چه سريعتر تكميل شود.
وي به محور نيشابور به سبزوار هم اشاره كرد و گفت : در سال گذشته موفق شديم حدود ۷۰۰ ميليون تومان اعتبار براي لكه گيري هندسي و اصولي محور نيشابور به سبزوار در باند شمالي بگيريم كه در حال حاضر پيمانكار در اين محور مشغول كار است .
معاون مدير كل و رييس اداره راه و شهرسازي سبزوار با بيان اينكه براي تكميل روكش آسفالت محور سبزوار به نيشابور نياز به ۱۲ ميليارد تومان اعتبار است، افزود : در حال حاضر به دليل محدوديت اعتباري عمليات مرمتي در حال انجام است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


حسین | ايميل
بله ایشون راست میگن فقط باید ازشون پرسید با جاده های اسفالته ای که 30 سال قبل اسفالت شده و در اوضاع اسف باری است محاسبه کردند! به طور مثال در محور سبزوار داورزن به سمت روستای نامن به چوبین دو بار رانندگی لاستیکی برای شما باقی نخواهد گذاشت!پروژه جدید خوب است اما نه این که جاده های را که ساختند تعمیر و نگه داری نمی کنند!