اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1392 / کد مطلب: 6808 / نظرات: 0


همايش بزرگداشت امامزاده شعيب بن موسي بن جعفر (ع) در سبزوار برگرارشد


همايش بزرگداشت امامزاده شعيب بن موسي بن جعفر ع در سبزوار برگرارشد همايش بزرگداشت امامزاده شعيب بن موسي بن جعفر (ع) با حضور جمعي از مسوولان و مردم در صحن اين حرم شريف در سبزوار برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام يكي از روحانيون اعزامي از دفتر تبليغات اسلامي قم در این همايش گفت: وجود امامزاده ها و دليل هجرت آنان براي اين بود كه دين به حاشيه نرود.
حجت الاسلام ابوالحسن ايزدخواه افزود : يكي از شعائري كه بايستي بيش از پيش احيا شود احترام به بقاع متبركه ، امامزاده ها و مساجد است .
وي زيارت امامزاده ها را به منزله تجديد پيمان و ميثاق با اين بزرگواران عنوان كرد و گفت : دست از دين برنداشتن تحت هيچ شرايطي ، اعتماد و باور به خداوند و رعايت حدود از ويژگي امامزادگان است.
وي با تاكيد بر الگوبرداري از اين بزرگواران گفت : براي الگوبرداري بايستي حضور قلب داشته باشيم و اين عمل به منزله تعلق خاطر به ذات احديت و منيع لايزال الهي است، با حضور قلب مي گوييم كه فقط به او تعلق داريم .
اين استاد علم اخلاق با بيان اينكه امامزادگان يكي از منابع شناخت دين هستند، اظهار داشت : قرآن كريم ، سيره اهل بيت و احياي شعائر اسلامي از منابع شناخت دين است .
وي با اظهار اينكه انبيا براي آگاهي بخشي انسانها ، معرفي خداوند و آموزش راه رسيدن به خدا آمدند، گفت : بزرگترين راز زندگي با خدا بودن است .
وي افزود: دشمنان شب و روز براي دين زدايي كار كرده و هزينه هاي گزافي مي پردازند، آنان مي خواهند دين در زندگي ما به حاشيه رفته و رخت بربندد.
وي گفت : وجود پايگاه هاي وهابيت ، بهائيت ، عرفان هاي كاذب ، وجود صدها شبكه فارسي زبان ماهواره و غيره همه مبين تلاش دشمن در اين بخش است.
حجت الاسلام ايزدخواه حفظ دين ، آگاهي بخشي ، بصيرت و وحدت را از جمله وظايف امت اسلامي عنوان كرد و گفت : دين داري ما بايستي نمود داشته باشد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.