اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1392 / کد مطلب: 6828 / نظرات: 0

به مناسبت دهه كرامت/


كانون فرهنگي هنري شمس الشموس مسجد رضوي در سبزوار بهره برداري شد


كانون فرهنگي هنري شمس الشموس مسجد رضوي در سبزوار بهره برداري شد  به مناسبت دهه كرامت، كانون فرهنگي هنري شمس الشموس مسجد رضوي سبزوار با حضور جمعي از مسوولان و مردم اين شهرستان بهره برداري شد.

به گزارش سبزوارپیام، مسوول دفتر نمايندگي كانون فرهنگي هنري مساجد سبزوار امروز در گفت و گو با ايرنا،گفت : اين كانون به عنوان هشتاد و هفتمين كانون فرهنگي و هنري مساجد اين شهرستان افتتاح و بهره برداري شد.
عليرضا رادمان در حاشيه افتتاح كانون فرهنگي و هنري شمس الشموس، افزود : قرار است تا پايان سال ۳۰ كانون ديگر در مساجد سبزوار ، خوشاب و داورزن افتتاح شود.
وي با اشاره به افتتاح ۲۹ كانون فرهنگي هنري باقيمانده تا پايان سال افزود : ۱۸ كانون در بخش مركزي و روداب سبزوار ، شش كانون در شهرستان خوشاب ، سه كانون در ششتمد و دو كانون نيز در شهرستان داورزن افتتاح و بهره برداري مي شود.
وي ادامه داد : با بهره برداري از اين ۲۹ كانون تعداد كانون هاي فعال مساجد شهرستان هاي سبزوار ، خوشاب و داورزن به ۱۱۷ كانون مي رسد .
مسوول دفتر نمايندگي كانون فرهنگي هنري مساجد سبزوار اظهار داشت : انجام فعاليت هاي فرهنگي و هنري مبتني بر مضامين ديني و قرآني به عنوان مبناي فعاليت كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است .
رادمان با اظهار اينكه كاركرد و خروجي اين فعاليت ها جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و ارتقا سطح ديني و اعتقادي آنان است، افزود : در حال حاضر با توجه به برنامه ريزي دشمن در هجوم به پايه دين و اعتقادات فعاليت هاي فرهنگي و هنري همچون كانون هاي مساجد براي مقابله با اين هجمه ها ضرورت دارد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.