اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 شهريور 1392 / کد مطلب: 6833 / نظرات: 0

در جلسه ستاد سي‌ و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم


معاون فرماندار سبزوار خواستار ترويج فرهنگ قرآني شد


معاون فرماندار سبزوار خواستار ترويج فرهنگ قرآني شد معاون سياسي ،اجتماعي فرماندار سبزوار خواستار ترويج فرهنگ قرآني در جامعه شد و گفت :مشاركت و همكاري همه مسوولان دستگاههاي اجرايي و مردم براي تحقق سهميه ثبت نامي اين شهرستان براي سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم ضروري است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، رضا مدرسي پور در جلسه ستاد سي‌ و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم كه در محل فرمانداري سبزوار برگزار شد با اشاره به ثبت نام ۲۳ هزار نفر از مردم اين شهرستان، افزود : تاكنون در مجموع ۶۷درصد سهميه شهرستان سبزوار در سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم محقق شده است.
وي با بيان اينكه ثبت نام در سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد ابراز اميدواري كرد تا پايان زمان تعيين شده تعهد ۳۷ هزار نفري شهرستان سبزوار با تلاش نهادهاي متولي و سازمان هاي مردم نهاد قرآني به طور كامل محقق شود.
وي سبزوار را داراي يك پتانسيل بالا در اجراي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي عنوان كرد و افزود : اين شهرستان با ديرينه اي مذهبي و سابقه برگزاري خوبي كه در اجراي مسابقات و فعاليت هاي قرآني داشته به طور يقين استفاده بهينه و مردمي را از اين مسابقات هم خواهد برد.
معاون فرماندار سبزوار هدف از برگزاري اين مسابقات را انتقال مفاهيم و فرهنگ قرآني به بطن جامعه دانست و گفت: فعاليت هاي اين حوزه فراتر از وظايف و تكاليف اداري است.
مدرسي پور با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني برترويج فعاليت هاي قرآني و ايجاد فضاي شور و نشاط قرآني در جامعه، افزود: همه ما به نوبه خود بايستي در جهت تحقق منويات معظم له در شهرستان تلاش مضاعف داشته باشيم.
معاون سياسي، اجتماعي فرمانداري سبزوار با اشاره به ضرورت ترويج فعاليت هاي قرآني با توجه به هجمه هاي دشمنان در بخش فرهنگي و ديني جامعه، اظهار داشت : در برابر اين هجوم بايستي هر چه بيشتر فرهنگ و مباني قرآني را گسترش دهيم. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.