اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 شهريور 1392 / کد مطلب: 6838 / نظرات: 1

نماينده مردم سبزوار:


كابينه دولت افرادي با تجربه،كارآمد و توانمند هستند


كابينه دولت افرادي با تجربهكارآمد و توانمند هستند  نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شوراي اسلامي گفت : كابينه دولت افرادي با تجربه،كارآمد و توانمند هستند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، دكتر محمدرضا محسني ثاني روز يكشنبه در جمع مسوولان اجرايي سبزوار با اشاره به روي كار آمدن دولت تدبير ، اميد ، اعتدال و عقلانيت ، افزود : با آشنايي كه با دكتر روحاني و سوابق ايشان داشتيم و نيز با تخصص و كارآمدي كابينه اي كه معرفي كردند نويد اين را مي دهد كه مي توان به آينده اميدوار بود و بر مشكلات فائق آمد.
وي همچنين مشاركت گسترده در انتخابات را به عنوان حمايت از نظام و انقلاب توسط مردم عنوان كرد و افزود : اين مشاركت نشان داد كه با وجود همه مشكلات مردم حساب كار ما مسوولان را از نظام و رهبري جدا مي دانند.
وي خطاب به مسوولان اجرايي شهرستان سبزوار گفت :تمام تلاش خود را براي خدمت صادقانه و شايسته در جهت رضايتمندي به مردمي كه لايق بهترين ها هستند، بكار گيريد .
وي با اشاره به مشكلاتي كه بدليل محدوديت اعتباري براي دستگاه هاي اجرايي در بحث پروژه هاي عمراني و نيز خدمات دهي مطلوب در چند سال اخير بوجود آمده بود ،اظهار داشت : با توجه به اين وضعيت ،راهكارها را آن گونه ترسيم كنيد كه با اقداماتي كه دولت در نظر دارد پروژه ها به سر انجام برسد.
دكتر محسني ثاني، مسوولان دستگاه هاي اجرايي را سفيران دولت در شهرستان ها عنوان كرد و خطاب به آنان افزود : شما خط مقدم ارتباطي دولت با مردم و سنگر اول تعاملات و اقدامات دولت با مردم هستيد.
وي همچنين با قدرداني از تلاش هاي دولت دهم در بخش هاي مختلف گفت : در بخش علمي توانستيم رشد قابل توجهي در اين ايام به دست آوريم .
وي به رشد اقتصادي منفي كشور و تبعات منفي آن در بخش هاي مختلف نيز اشاره كرد و گفت : بايستي در اين قسمت برنامه ريزي و تلاش بيشتري انجام شود.
وي در سخناني به مسائل پيش آمده در كشور سوريه پرداخت و گفت : آمريكا حدود سه سال نايباني در منطقه گرفته بود تا جبهه مقاومت را از بين ببرد آنان نيز همه توان خود را پاي كار آوردند ولي نتيجه نگرفتند.
دكتر محسني ثاني افزود : وقتي آمريكا ديد كه نايبانش نتيجه نگرفتند، آرايش دقيق نظامي به خود گرفت و منافع خود در بعضي كشورها را پوشش داد.
وي اظهارداشت : در اين شرايط ،به دليل برخورد قاطعانه ايران جلو تهديدات آمريكا گرفته شد و اينها به بركت منويات مقام معظم رهبري است .
نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تحريم هاي آمريكا و اردوگاه غرب كه به زعم خودشان فلج كننده بود ،ادامه داد : هنرنمايي مردم در انتخابات در سراسر كشور از مسائل بارز يوم اللهي بود و جاي تقدير و شكرگذاري بر خداوند به خاطر وجود چنين مردمي است .
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديداري كه با دانشجويان بجنورد در سفر به خراسان شمالي داشتند، گفت : بسياري از مشكلاتي كه اكنون با آن مواجه هستيم به دليل عدم توجه به سبك زندگي و تمدن اسلامي است.
وي پيشرفت هاي علمي ، صنعتي ، تكنولوژي و ... را به عنوان سخت افزار عنوان كرد و افزود : آنچه كه اصل و جزء اصول اساسي است توجه به زندگي اسلامي و تمدن اسلامي است كه در اين راستا بايستي ابتدا هدف از زندگي را براي خود بيان كنيم.
وي با بيان اينكه هر آنچه كه ما از پيشرفت و رفاه داريم اردوگاه غرب در حال حاضر بيشتر از آن برخوردار است ،اظهار داشت : اگر مي بينيد آنها از نظر روحي ، رواني ، اعتقادي و خانوادگي و مسائل معنوي به بن بست رسيده اند به دليل اعتقاد نداشتن به آن چيزي است كه ما به عنوان اصل و بطن اعتقاد داريم . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.