اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 شهريور 1392 / کد مطلب: 6839 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


مسئولان دستگاههاي اجرايي بايد تلاش خود را درخدمت به مردم به كارگيرند


مسئولان دستگاههاي اجرايي بايد تلاش خود را درخدمت به مردم به كارگيرند  معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: تمام مسوولان دستگاه هاي اجرايي بايد تلاش خود را براي خدمت به مردم بكارگيرند و در اين راه از هيچ كوششي فروگذار نكنند.

به گزارش سبزوارپیام،قاسم شعباني عطار روز يكشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان سبزوار افزود: بايستي همه امكانات و شرايط لازم را براي آباداني و توسعه بسيج كنيم.
وي با بيان اينكه همه ما به دولت يازدهم براي رفع مشكلات و تنگناها اميدواريم اظهار كرد: با تلاش همه مسوولان و تعامل و همدلي در رفع مشكلات مي كوشيم.
وي همچنين با اشاره به راه اندازي دانشگاه فناوري هاي نوين سبزوار خواستار همكاري دستگاه هاي اجرايي با اين دانشگاه شد و گفت: به طور يقين تاثير مطلوب راه اندازي اين دانشگاه را در سال هاي بعد خواهيم ديد.
فرماندار سبزوار همچنين با گراميداشت هفته دفاع مقدس افزود: بايستي هفته دفاع مقدس را در شان و ارزش هاي دفاع مقدس پاس بداريم.
شعباني با بيان اينكه ملت ايران هيچگاه ياد و خاطره شهدا و دلاورمردي هاي آن ها را فراموش نخواهد كرد افزود: امروز ملت ايران استقلال و آزادي خود را مرهون فداكاري ها و ايثارگري هاي شهدا، جانبازان و آزادگان مي دانند.
وي خواستار همكاري دستگاه هاي اجرايي با برگزار كنندگان مراسم هفته دفاع مقدس شد و گفت: همه مسوولان بايد در مراسم اين هفته حضور داشته باشند.
فرماندار سبزوار با تبريك آغاز سال تحصيلي جديد افزود: مسئولين دستگاه هاي اجرايي با دستگاه هاي مرتبط با اين امر نهايت همكاري را داشته باشند تا شاهد آغاز سال تحصيلي با شور و نشاط باشيم.
شعباني با اشاره به واقع شدن سبزوار در كريدور شمال به جنوب و شرق به غرب اظهار داشت: اين امر سبب شده هر سال بخش قابل توجهي از مسافرين و زائرين حرم رضوي از اين مسير عبور كنند.
وي خواستار همكاري مسئولين ذيربط در خدمات دهي به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) شد.
وي با اظهار اينكه ستاد تسهيلات دائمي سفر در شهرستان سبزوار فعال است افزود: اين ستاد در تمام ايام سال بسترهاي مناسب براي رفاه هر چه بيشتر مسافران و زائران را فراهم مي كند تا مسافران سفري امن همراه با آرامش و سلامت داشته باشند.
فرماندار سبزوار همچنين با اشاره به آغاز كار چهارمين دوره شوراهاي اسلامي ابراز اميدواري كرد، با همكاري مردم و مديران دستگاه هاي اجرايي دوران تاثيرگذار و موثري را در خدمت به شهروندان داشته باشيم.
شعباني با قدرداني از تعامل و همكاري اعضاي سومين دوره شوراهاي اسلامي گفت: رويكرد اعضاي شوراي چهارم نيز رويكردي روبه جلو و براي رفع نواقص و مشكلات و پيگيري و تقويت كارهاي مثبت در شهرستان است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


میلادکلاته | ايميل |وب
باسلام وارادت بی نهایت به شماشهردارمحترم واعضای پرتلاش شورای شهرتوروخدانگاهی به محله ی کلاته سیفربکنید: من ساکن محله ی کلاته سیفرهستم ولی متاسفانه فقرامکانات بسیارزیاد دراین محله ی شهیدپروردیدمیشودمن مشکلات محله مان رابه شمااعلام میکنم لطفابه گوش مسئولین برسانید.
1-توجه نکردن به ورودی شهروبخصوص ورودی محله
2-نیمه کاره رهاشدن المان میدان سربداران
3-نبودفضای سبزدرمحله باوجودجمعیت بسیارزیاد
4-نبودمکان های ورزشی برای جوانان محله
5-توجه نکردن به مسائل بهداشتی ودرمانی محله
6-بهسازی نکردن سیستم فاضلاب خانگی مردمان جنوب کلاته سیفر
7ریسدگی نکردن به پیرحاجات به منظورآسفالت کردن آن برای زائران
این دغدغه های مردم محله ماست که دارای بیش از15000هزارنفرجمعیت بااین مشکلات روبروهستند.ازشماخوهشمندم به مشکلات محله مان رسیدگی کنید.باتشکرمیلادکلاته