اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 شهريور 1392 / کد مطلب: 6866 / نظرات: 0

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه سبزوار:


رمز پيروزي ما حفظ ارزش هاي دفاع مقدس است


رمز پيروزي ما حفظ ارزش هاي دفاع مقدس است  مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سبزوار با تاكيد بر حفظ ارزش هاي دفاع مقدس در جنگ نرم دشمن گفت :رمز پيروزي ما در برابر توطئه هاي دشمن حفظ ارزش هاي دفاع مقدس است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا،حجت الاسلام حسين زحمتكش روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ريزي هاي و كار شبانه روزي دشمن با همه توان و امكانات، افزود :دشمن از همان ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون قصد دارد جلو جريان اين انقلاب كه برمبناي يك تفكر و جريان اعتقادي ، اخلاقي و ديني است را بگيرد .
وي با اشاره به بسيج تمام قدرتهاي بلوك غرب و شرق براي كمك به صدام در جهت براندازي انقلاب اسلامي ايران، گفت:دشمن در برهه اي كه خيلي از زيرساخت ها آماده نبود آغاز جنگ تحميلي را بهترين راه براي از بين بردن خط فكري انقلاب اسلامي برنامه ريزي كرد.
وي ادامه داد : دشمن كه با هدف اشغال پايتخت ايران ظرف يك هفته وارد جنگ شد اما در پايان هشت سال دفاع مقدس حتي موفق به گرفتن يك وجب از خاك كشورمان نشد.
وي با اشاره به ارزشهاي دفاع مقدس اظهار داشت : اين جنگ مملو از ذخاير معنوي و ارزشي بود كه هيچ جنگي در تاريخ اين ارزش ها را با اين همه صداقت و پاكي به خود نديده است .
وي افزود:اين جنگ سراسر درس براي همه انسان ها و آزادگان دنيا بود و امروز دشمن ما در اتاق هاي فكرش عواملي كه موجب پيروزي ما شد را تجزيه و تحليل مي كند .
وي افزود : دشمن به اين نتيجه رسيده تنها عاملي كه توانست اين جنگ را با همه خسارت هاي مادي و معنوي به پيروزي ختم كند ايمان و معنويت بود.
وي اظهار داشت : امروز يك سرباز آمريكايي با آن همه ادوات جنگي همراه خود ترسوترين فرد در جنگ است زيرا هيچ انگيزه اي براي جنگ ندارد ولي فرزندان ايران اسلامي با دستان خالي در برابر دشمن سينه سپر كردند چون براي دفاع از اعتقادات ناموس و ميهن خود باور و اعتقاد قلبي داشتند و شهادت در اين راه را فيض عظيم مي دانستند.
حجت الاسلام زحمتكش در ادامه اظهار داشت: به كار بردن واژه دفاع مقدس در مورد دوران جنگ تحميلي به معناي ستايش و تقديس جنگ نيست .
وي استفاده از اين تعبير را به دليل بنا نهاده شدن دفاع ما بر اصول و اعتقادات ديني عنوان كرد و افزود: لزوم گراميداشتن ياد و خاطره شهدا ، رزمندگان و ايثارگران هشت سال جنگ تحميلي نيز به خاطر چنين دفاع مقدسي بود كه انجام گرفت.
حجت الاسلام زحمتكش با اشاره به تعابير امام راحل (ره) در مورد جنگ تحميلي ، اين جنگ را جنگ بين ايمان و كفر ، ايمان و رذائل و جنگ بين حق و باطل عنوان كرد.
مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سبزوار اظهار داشت: امروز جنگ پايان نيافته و دشمن با جنگ نرم به سراغ ما آمده است.
وي هوشياري در مقابل جنگ نرم را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اگر دشمنان در دوران جنگ تحميلي جسم و سينه جوانان را هدف گلوله قرار دادند امروز مغز ، فكر و انديشه جوانانمان را هدف قرار داده اند.
وي گفت: بر خلاف جنگ سخت هشت ساله ، جنگ نرم امروز دشمنان فراگير ، همه جانبه و با عملياتي شبانه روزي است و همچون جنگ سخت رودررو نيست .
وي ادامه داد : راه مبارزه با جنگ نرم دفاع از ارزش ها و اعتقادات ديني است كه زمينه ظهور و بروز آن در دوران دفاع مقدس مشخص شد .
وي با تاكيد بر حفظ ارزش هاي دفاع مقدس، اظهار داشت : دفاع مقدس و ارزشهاي آن مربوط به يك برهه زماني نيست بلكه اين ارزش ها بايستي در طول سال و در زندگي همه مردم و مسوولان جاري بوده و سرلوحه كار آنان قرار گيرد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.