اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 شهريور 1392 / کد مطلب: 6867 / نظرات: 0

بمناسبت هفته دفاع مقدس /


بيش از ۴۰۰ عنوان برنامه در سبزوار برگزار مي شود


بيش از ۴۰۰ عنوان برنامه در سبزوار برگزار مي شود فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سبزوار از پيش بيني بيش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا، سرهنگ پاسدار جعفر نمدچيان روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود : اين برنامه ها با رويكرد نظامي و رزمي ، فرهنگي ، عقيدتي ، سياسي ، اجتماعي و دفاع مقدس است.
وي با اشاره به برگزاري رژه نيروهاي مسلح در خيابان بيهق سبزوار در اولين روز از هفته دفاع مقدس، اظهار داشت : اين رژه حماسي با حضور ۲۹ گروهان نمونه بسيج شهرستان برگزار مي شود.
وي بخشي از مهمترين برنامه هاي هفته دفاع مقدس سبزوار را شامل پياده روي خانوادگي ، برگزاري صبحگاه مشترك و نواختن زنگ ايثار و مقاومت در مدارس ، برپايي نمايشگاه هاي مختلف ، برگزاري ايستگاه هاي صلواتي و برگزاري همايش عفاف و حجاب را اعلام كرد .
وي افزود: برگزاري محفل انس با قرآن و تقدير از فرهنگيان رزمنده ، برگزاري نشست هاي معرفتي ، همايش بصيرت و شبي با خاطره ، برگزاري نشست هاي سياسي و بصيرتي و برگزاري يادواره هاي شهدا از ديگر برنامه هاي اين هفته است.
وي همچنين برگزاري همايش بزرگ فرهنگ سازي سبك زندگي اسلامي ، برگزاري همايش راويان دفاع مقدس و تجليل از زنان ايثارگر ، برگزاري همايش تجليل از پيشكسوتان و بسيجيان عادي و فعال ، برگزاري جلسات سرگروه هاي صالحين ، برگزاري مراسم شبي با شهدا و برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي را از ديگر برنامه هاي هفته دفاع مقدس سبزوار عنوان كرد.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سبزوار گفت : شهدا براي دفاع از اسلام ، ناموس، ميهن و ارزشهايي كه امام راحل (ره) براي انقلاب به ارمغان آورد در يك جنگ نابرابر مقابل سلطه گران ايستادند .
سرهنگ پاسدار نمدچيان با اشاره به فتنه گري هاي دشمنان در سال هاي اوليه پيروزي انقلاب با هدف براندازي نظام افزود : رزمندگان دلاور سپاه اسلام ، فرزندان روح الله پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتند و با دفاع جانانه در مقابل اين كشورها ايستادگي كردند.
وي با بيان اينكه كمتر جنگي در ايران اتفاق افتاده كه قسمتي از كشور به دست دشمنان نيفتد، اظهار داشت : حتي يك وجب از خاك ميهن در دوران جنگ تحميلي به دست دشمن نيفتاد چون در راس اين نظام ولايت فقيه قرار داشت .
وي با تشريح گوشه اي از واقعيات جنگ و رشادتهاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت : آن چيزي كه ما را پيروز كرد اتكا به خداوند تبارك و تعالي ، عنايات ائمه اطهار (ع) و ايستادگي ملت در برابر دشمنان بود .
وي افزود : ما بايد در سي و سومين سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن تجليل از شهدا ،جانبازان و ايثارگران دست به دست هم دهيم و ارزش هايي كه دفاع مقدس براي اقتدار نظام بوجود آورده را حفظ كنيم . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.