اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 شهريور 1392 / کد مطلب: 6872 / نظرات: 0


ششتمد آماده استقبال از دانش آموزان


حسین پور/رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: آغاز مهرماه شروع مجدد بهار تعلیم و تربیت و نشاط و شادابی و امید به آینده روشن به شمار می آید.
مرتضی زیبائی افزود: همزمان با آغاز مهرماه تکاپوی ایجاد می شود که جلوه وزیبایی به جامعه می دهد.
وی ادامه داد: بی شک سرمایه گذاری در آموزش و پرورش سرمایه گذاری افزوده است و تعلیم و تربیت یک دانش آموز سودی چند برابر نصیب جامعه می کند.
رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی برنامه کاری خود را بر این اساس تدوین نموده و امیدواریم بتوانیم این مهم را در حوزه کاری خود به منصه ظهور برسانیم.
زیبائی ادامه داد: برنامه های عملیاتی سالانه آموزش و پرورش بومی سازی شده و به اداره کل استان و مدارس ارسال شده است.
دبیر شورای آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: جلسات شورای آموزش و پرورش درزمان مقرر برگزار شده و ادارات شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از مهرماه را دارند.
وی گفت: جلسات هماهنگی با مدیران و جلسات توجیهی با اولیاء برگزار شده و شواهد نشان از مهری پر نشاط برای دانش آموزان خبر می دهد.
زیبائی افزود: برنامه ریزی لازم جهت جشن شکوفه ها ، جوانه ها ، عاطفه ها و بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام گرفته و امید می رود با همکاری و همراهی همکاران برنامه ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق و منسجم گلبانگ مهر و ایثار در این خطه نواخته خواهد شد و امیداواریم با فضاسازی لازم جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت ؛ عفاف و حجاب و تعمیق فرهنگ نماز ، قرآن وعترت گام برداریم.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.