اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 مهر 1392 / کد مطلب: 6902 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: دانش آموزان بايستي با رويكرد جهادي به دنبال ارتقاي علمي باشند


فرماندار خوشاب: دانش آموزان بايستي با رويكرد جهادي به دنبال ارتقاي علمي باشند  فرماندار خوشاب خطاب به دانش آموزان گفت : با رويكرد جهادي به دنبال ارتقا علمي باشيد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، مهندس حسين ابراهيمي كردياني در اولين روز از سال تحصيلي در دبيرستان دخترانه نرگس شهر سلطان آباد خوشاب، رشادت هاي رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس را يادآور شد و افزود: براي اداي دين به شهدا و ايثارگران وظيفه شما همت و تلاش در عرصه تعليم و تربيت است.
وي خطاب به دانش آموزان اظهار داشت : فضاي امن و آرامي كه امروز در كشور فراهم شده به بركت خون شهدا و ايثارگري هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس است كه بايد قدر اين فضا را بدانيم.
وي با اشاره به مايوس شدن دشمنان از مقابله رودر رو با رزمندگان ما در جنگ تحميلي گفت: امروز دشمنان براي نفوذ به حريم خانواده ها تلاش مي كنند و مسووليت ما و دانش آموزان بسيار سنگين تر از زمان جنگ است.
فرماندار خوشاب افزود : امروز همه ما بايستي با پيروي از سيره شهدا و حفظ ارزش هاي اين بزرگواران هر مسووليتي كه در جامعه داريم را به نحو احسن انجام دهيم.
مهندس ابراهيمي با اظهار اينكه هر چند دوران هشت سال جنگ تحميلي و دوران دفاع مقدس تمام شده ولي هنوز جهاد ادامه دارد، افزود: همچنان كه رزمندگان در هشت سال جنگ تحميلي دشمن را ناكام كردند امروز وظيفه تك تك ماست كه با حفظ ارزش ها و عمل به وظيفه بيش از پيش دشمن را مايوس كنيم.
فرماندار خوشاب با اشاره به موفقيت هاي دانش آموزان خوشاب در عرصه هاي علمي و فرهنگي اظهار داشت : تعليم و تربيت بالاترين خدمت هاست و معلم و دانش آموز هر يك در جايگاه خود بايد براي اين منظور تلاش كنند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.