اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مهر 1390 / کد مطلب: 692 / نظرات: 0


منتخب سبزواری نهمین جشنواره استانی شعر رضوی کربلایی شد



شاعر سبزواری در نهمین جشنواره استانی شعر رضوی هدیه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات کربلای معلی توسط قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی را از آن خود نمود .
در آئین اختتامیه نهمین جشنواره شعر رضوی که در روز 14 مهرماه جاری در تالار همایش های مجتمع فرهنگی وهنری امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد خانم معصومه عباسی برگویی به عنوان یکی از هشت برگزیده استانی شعر رضوی انتخاب شد.
حضوردر این محفل پر شور ومعنوی در کنار شاعران وپیشکسوتان ومسئولین استانی وکشوری که رویداد بی نظیری برای استان خراسان رضوی است وانتخاب معصومه عباسی برگویی برگ افتخاری برای دیار سربداران واهالی فرهنگ وادب محسوب می شود به ویژه که حضور این شاعر جوان در جایگاه وشعر خوانی همراه با تشویق های متعدد حاضرین ومجری برنامه های صدا وسیما فرزاد جمشیدی همراه بود که بارها ابیاتی از شعر خراسان تا خراسان وی برای حضار تکرار واشک آنان را جاری ساخت .
 در این مراسم که دکتر صلاحی استاندار خراسان رضوی ، عفت شریعتی نماینده مردم مشهد وکلات، جواد جعفری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و سایر مسئو لین استانی وکشوری حضور داشتند علیرضا افشارقائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی وفرهنگی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات کربلای معلی را به خاطر شعر معنوی ودلنشین خانم معصومه عباسی برگویی به این شاعر سبزواری اهدا کرد.
گفتنی است که پس از اعلام هدیه وزارت کشور مجری برنامه فرزاد جمشیدی از خانم عباسی خواست که بیان توصیفی برای این هدیه معنوی داشته باشد که وی اعلام کرد این هدیه را از امام رضا (ع) گرفته است ودیگر بغض واشک مجالی برای سخن نگذاشت که تشویق پی در پی حضار را در بر داشت.


 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.