اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 مهر 1392 / کد مطلب: 6929 / نظرات: 1


شجاع:مصدوميت چهار نفر از بازيكنان اصلي در كيفيت بازي امروز تاثيرگذاشت.


شجاع:مصدوميت چهار نفر از بازيكنان اصلي در كيفيت بازي امروز تاثيرگذاشت  مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار گفت : مصدوميت چهار نفر از بازيكنان اصلي در كيفيت بازي امروز تاثيرگذاشت.

به گزارش سبزوارپیام، حميد شجاع عصر پنج شنبه پس از پيروزي ۳۷ بر ۳۰ تيمش بر پارس مس فلاورجان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : مي توانستيم نتيجه بهتري كسب كنيم .
وي گفت : در حمله بهتر از دفاع كار كرديم و در دفاع كمي متزلزل بوديم و در مجموع بازي سنگيني بود.
مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن‎الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت : با اينكه بازي سختي بود ولي اعضاي تيم خوب بازي كردند در مجموع از عملكرد تيم در اين بازي راضي هستم .
شجاع درخصوص معرفي بازيكن شاخص تيمش گفت : همه بازيكنان در اين ديدار در يك سطح بودند و تلاش خود را كردند.
وي در خصوص تيم حريف نيز گفت : ۳۰ درصد از بازيكنان مس فلاورجان از بازيكنان سال گذشته سپاهان اصفهان هستند و تيم ضعيفي نبود و در ديدار هفته گذشته نيز فقط با اختلاف يك گل از تيم نيك انديش اصفهان شكست خورد.
مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن‎الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت : تيم مس فلاورجان با انگيزه بالا و جنگندگي خوب تا آخر بازي دويد و در مجموع بازي خوبي را به نمايش گذاشت .
تيم موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار تاكنون هفت ديدار خود را با پيروزي مقابل حريفان به پايان رسانده است و با ۱۴امتياز در صدر جدول قرار دارد.
تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوارپنج شنبه آينده يازدهم مهرماه ميهمان تيم نيك انديش اصفهان است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.