اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 مهر 1392 / کد مطلب: 6935 / نظرات: 0


سبزوار هنوز به جایگاه اصلی‌اش در ورزش نرسیده است


 مشاور عالی رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار در امور ورزش‌های همگانی گفت: سبزوار هنوز به جایگاه اصلی‌اش در ورزش نرسیده و باید به ورزش پایه توجه ویژه‌ای شود.
به گزارش سبزوارپیام،مجید کریمی اظهار کرد: امروز در سبزوار شاهد پیشرفت‌های ورزشی زیادی هستیم اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله مهم ورزش پایه است چرا که زمانی ما می‌توانیم از توسعه ورزش صحبت کنیم که یک تیم بومی در سطح لیگ های برتر استان و کشور داشته باشیم.
وی افزود: ایجاد شور و نشاط ورزشی در بین جوانان و نوجوانان باید به عنوان یک وظیفه شناخته شود زیرا ما زمانی می‌توانیم با بلای خانمان سوز مواد مخدر و فساد اجتماعی مبارزه کنیم که بتوانیم شور و نشاط فرهنگی و ورزشی را درجامعه ایجاد کنیم.
رئیس اسبق هیئت فوتبال سبزوار با بابیان اینکه در چهارسال گذشته فعالیت‌های زیادی در حوزه ورزش فوتبال سبزوار صورت گرفته است خاطرنشان کرد: برای اولین بار در تاریخ فوتبال سبزوار بانوان توانستند در این ورزش حضور یابند و 6 تیم فوتبال را تشکیل و در لیگ‌های مختلف شرکت کنند.
وی افزود: ما برای اولین بار شاهد حضور نوجوانان در یک لیگ رسمی با حضور 8 تیم بودیم که سبب ایجاد شور و نشاط و ترویج ورزش فوتبال در بین نوجوانان و جوانان شد.
این پیشکسوت ورزش سبزوار با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در هیئت فوتبال سبزوار در دوره تصدی گری‌اش گفت: ما در این دوران فعالیت‌های زیادی از جمله برگزاری مسابقات فوتسال در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان، برگزاری مسابقات فوتسال جام جایزه بزرگ، برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه پیشکسوتان برای اولین بار در تاریخ فوتبال سبزوار، جداشدن فوتبال از فوتسال در سال 89، برگزاری چندکلاس مربیگری شامل درجه D، درجه Cو گرفتن مجوز کلاس مربیگری درجه B کنفداراسیون فوتبال آسیا در سبزوار، برگزاری چند دوره داوری در درجه‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های توجیهی با حضور اساتید مجرب فوتبال و داوری ویژه مربیان و داوران از جمله محسن ترکی، حسین شمس، امیر حاج رضایی و مجید جلالی را انجام دادیم.
کریمی با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی در حوزه ورزش بانوان نیز انجام شده تاکید کرد: برای اولین بار کلاس مربیگری درجه Dبرای بانوان برگزارشد و در همین مدت نیز تیم فوتسال بانوان سبزوار به مسابقات استانی لیگ دسته یک اعزام شدند.
وی با اشاره به برگزاری طرح استعداد یابی فوتبال در سبزوار نیز گفت: این طرح برای اولین بار در سبزوار با حضور مربی مجرب کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد که سبب ایجاد مدرسه فوتبال در سبزوار شد.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سبزوار عنوان کرد: روحیه پهلوانی و قهرمانی ریشه در ورزش ما دارد و باید برای ترویج این روحیه نه تنها در بین ورزش کاران بلکه در میان آحاد جامعه تلاش کرد.
تسنیم




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.