اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 مهر 1392 / کد مطلب: 6939 / نظرات: 1

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس


فتواي رهبر معظم انقلاب، اوباما را به تغيير موضع واداشت


فتواي رهبر معظم انقلاب اوباما را به تغيير موضع واداشت عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: فتواي رهبر معظم انقلاب، مبني بر حرام بودن توليد و استفاده از سلاح هسته اي، اوباما را به تغيير موضع واداشت.

به گزارش سبزوارپیام، محمدرضا محسني ثاني روز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود:اشاره اوباما به فتواي رهبر معظم انقلاب در تريبون جهاني، پيروزي و موفقيت بزرگ براي ايران بود.
وي گفت: پس از سالها تلاش و استقامت ايران، بالاخره سياست و نگاه اصلي جمهوري اسلامي كه بر مبناي فتواي رهبر معظم انقلاب، چراغ راه فعاليت ايران در عرصه دانش هسته اي است، مورد تاييد و اعلام از تريبون جهاني قرار گرفت.
وي اظهار داشت: تصريح و تاكيد رييس جمهور آمريكا بر حق ملت ايران براي برخورداري از انرژي صلح آميز هسته اي و بيان فتواي رهبر معظم انقلاب در اين زمينه، اعلام جهاني به حقانيت ايران در فعاليت هاي گذشته بوده است.
محسني ثاني افزود: سفر رييس جمهوري ايران به نيويورك در كمال پايداري و با درنظر گرفتن سه اصل عزت، حكمت و مصلحت انجام شد و يكبار ديگر پيام صلح طلبي نظام جمهوري اسلامي و شفافيت در نيات و فعاليت هاي ايران را به جهانيان ثابت كرد.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: ديدارهاي هيات ديپلماتيك ايران، گامي به جلو براي برقراري روابط دوجانبه توام با عزت و منافع است.
وي اظهاراميدواري كرد سخنان اوباما در عمل ظهور و بروز پيدا كند.
وي افزود: اين بار كه از تريبون جهاني سازمان ملل شاهد تاكيد بر حق هسته اي ايران بوديم، شايد شاهد تغيير و چرخش سياست هاي آمريكا و غرب نيز باشيم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.