اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 مهر 1392 / کد مطلب: 6959 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد: مذاكره با آمريكا به معني فراموشي رفتار گذشته آنها نيست


امام جمعه ششتمد: مذاكره با آمريكا به معني فراموشي رفتار گذشته آنها نيست امام جمعه ششتمد گفت : مذاكره با آمريكا به معني فراموشي رفتار گذشته آنها و پذيرش ظلم و ستم و تن دادن به خواسته هاي مستكبرين نيست.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا،حجت الاسلام رمضانعلي ثباتي مقدم در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ششتمد همچنين افزود : اين روزها خبر اول رسانه ها و مطبوعات جهان و ايران بحث مذاكره تلفني رييس جمهوري اسلامي ايران و آمريكا است.
وي گفت : اين اتفاق فرصتي بود تا منطقي بودن ايران اسلامي بار ديگر به جهانيان نشان داده شود.
امام جمعه ششتمد همچنين در خطبه هاي نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا ، در مورد مناسبت هاي تقويمي از جمله هفته نيروي انتظامي نيز اشاره كرد. 

به گزارش خبرنگار ما همچنین حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم با شاره به سالروز شهادت امام جواد(ع) گفت: شهر ششتمد مفتخر به وجود مصلی و متوضی امام جواد(ع) است و بایستی مسئولین و مردم در خصوص ترویج نام و سیره امام جواد(ع) بیشتر تلاش نمایند.
وی  در ادامه به سالروز ازوداج حضرت امیر المومنین(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: الگوی یک ازدواج ساده و موفق ازوداج امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) است.
امام جمعه ششتمد افزود: شاخصه های یک ازدواج سالم دینداری ، عفت و پاکدامنی ، هم کفو بودن زن و شوهر ، آسان گرفتن امر ازدواج ، رعایت حقوق یکدیگر و عشق و محبت است.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: ازدواج در سنین جوانی و دوری از تجملات از دیگر شاخصه های ازدواج سالم است.
خطیب جمعه ششتمد باشاره به روز جهانی کودک گفت: کودک از نظر اسلام حقوقی دارد که نامگذاری خوب ، علم آموزی ، آموزش قرآن و تربیت خوب از جمله آنهاست.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.