اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 مهر 1392 / کد مطلب: 6973 / نظرات: 0


بيش از ۱۰۰ عنوان برنامه طي هفته ناجا در سبزوار اجرا مي شود


بيش از ۱۰۰ عنوان برنامه طي هفته ناجا در سبزوار اجرا مي شود  فرمانده انتظامي سبزوار گفت: بيش از ۱۰۰ عنوان برنامه طي هفته نيروي انتظامي در اين شهرستان اجرا مي شود.

به گزارش سبزوارپیام، سرهنگ قنبرعلي آزادواري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: برگزاري اين برنامه ها با هدف آشنايي هرچه بيشتر شهروندان با فعاليت هاي نيروي انتظامي انجام مي شود.
وي اظهار داشت: صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي، ديدار با امام جمعه، تقدير از كاركنان ساعي و نمونه، تجليل از شهروندان قانونمند، عطرافشاني و گلباران مزار شهدا، ديدار با خانواده ‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، مسابقات فرهنگي و ورزشي، حضور پليس در مدارس و مساجد از جمله برنامه هاي هفته ناجا در سبزوار است.
وي گفت: همايش همياران پليس، نشست تعامل و هم انديشي با روساي دانشگاه ها، همايش پياده روي، كوه پيمايي كاركنان و خانواده هاي نيروي انتظامي، ارائه خدمات رايگان پزشكي، بازديد دانش آموزان از مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ و قرائت پيام مهر در مدارس از ديگر برنامه هاي اين هفته مي باشد.
وي اظهار داشت: به همين مناسبت جمعه شب اين هفته نيز با حضور در منزل شهيد بلاش آبادي يكي از شهداي نيروي انتظامي اين شهرستان، زيارت عاشورا قرائت خواهد شد.
سرهنگ آزادواري افزود: همچنين در اين هفته براي ترخيص موتورسيكلت و خودرو هايي كه به علت تخلفات راهنمايي و رانندگي به توقفگاه منتقل شده اند، ۵۰ درصد تخفيف در نظر گرفته شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.