اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 مهر 1392 / کد مطلب: 6998 / نظرات: 0


افزایش ۷۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سبزوار


فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۶ درصد کشفیات مواد مخدر در سبزوار افزایش یافته است.
 قبرعلی آزادواری  در نماز جمعه سبزوار با اشاره شعار هفته ناجا خاطرنشان کرد: شعار هفته ناجا در حقیقت یک شعار ساده نیست بلکه نشان دهنده راه و مسیر این سازمان است.
وی عنوان کرد: مردم‌داری رکن اساسی در نیروی انتظامی است و پرسنل این سازمان باید تلاش کنند تا با رعایت قوانین در راه خدمت‌گذاری به مردم گام بردارند.
فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه امانت‌داری سرلوحه فعالیت در پلیس سازمان پلیس است افزود: امانت‌داری سبب قوام جامعه می‌شود و ما به عنوان امانت‌داران مردم تلاش می‌کنیم تا امنیت اجتماعی را ارتقا بخشیم.
آزادواری با اشاره به روزآمدی ناجا در همه بخش‌ها گفت: امروز اخلال‌گران نظم و امنیت از به روزترین امکانات و تجهیزات برای انجام اعمال مجرمانه خود استفاده می ‌کنند و پلیس نیز برای مبارزه با آنها باید سازمان خود را ارتقا بخشد که خوشبختانه این مهم در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر معتادان در شهرستان سبزوار گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 76 درصد کشفیات مواد مخدر در سبزوار افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی سبزوار افزود: در همین مدت نیز شاهد کاهش 23 درصدی نزاع‌های جمعی و 18 درصدی نزاع‌های فردی بوده‌ایم.
آزادواری با بیان اینکه با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم برخورد جدی می‌شود از کاهش 86 درصدی شرارت در شهرستان سبزوار خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و اکیپ‌های عملیات ویژه شاهد کاهش 22 درصدی جرائم تجاوز به عنف بوده‌ایم.
وی از برخورد جدی با سارقان نیز خبر داد و افزود: در هیمن مدت با تلاش دایره ضد سرقت فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار شاهد کاهش 27 درصدی سرقت در این شهرستان بوده‌ایم.
فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه محور بسیاری از بزهکاری‌ها در سطح جامعه مواد مخدر است تصریح کرد: مواد مخدر سبب بروز انواع بد اخلاقی‌ها, سرقت, قتل در سطح جامعه می‌شود.
آزادواری تصریح کرد: امروز دشمن در برابر نظام اسلامی احساس شکست کرده به دنبال اختلاف افکنی بین مذاهب و اقوام است و مردم ما باید هوشیار تر از گذشته باشند.سبزوار ما به نقل از تسنیم




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.