اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 مهر 1392 / کد مطلب: 7001 / نظرات: 0


سبحانی فر: ابلاغ شهرستان ششتمد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد


سبحانی فر افزود: شورای اسلامی شهر ششتمد پیگیری مجدانه ای در خصوص مشکلات ششتمد داشته و امروز آثار و برکات زیاد این پیگیری ها و تلاش ها به بار نشسته است.
وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در ششتمد افتاده و یا در شرف انجام است که با توجه به شرایط سخت کشور و کمبوداعتبارات این مهم صورت پذیرفته است.
نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مشکلاتی که دشمنان انقلاب و نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و این تحریم ها بخش عمده ای از اقتصاد را تحت تأثیر خود قرار داده است.
سبحانی فر گفت: امیدواریم با تدبیر دولت یازدهم برمشکلات فائق آییم و به سمت توسعه ایران اسلامی گام برداریم.
وی افزود: بحث کمبود آب شرب ششتمد از اولین روزهای آغازین کاری پیگیری نمودم چرا که دغدغه مردم ششتمد را در زمان تبلیغات انتخابات مجلس هفتم نیز شنیده بودم و به آن آشنائی داشتم و خوشبختانه مجوز حفاری آن صادر و با پیگیری مجدد چاه با نظر امور آب در منطقه حفر شد و حدود 5/2الی 3میلیارد تومان هزینه خط انتقال است که در جلسه آتی با وزیر نیرو این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث گازرسانی به دو شهر رودآب و ششتمد را به طور خاص پیگیری شد و خوشبختانه در مراحل پایانی کار است که حدود دو هفته قبل سرعت آن کند به نظر می رسید و با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و بررسی وضعیت گازرسانی به شش شهرستان حوزه انتخابیه روند گازرسانی به ششتمد و رودآب سرعت گرفت.
سبحانی فر در خصوص ارتقاء ششتمد گفت: پیگیری های انجام شده در خصوص ابلاغ فرمانداری شهرستان ششتمد بصورت یک جلد کتاب درآمده و متأسفانه در دولت دهم علیرغم حضور اینجانب در جلسه هیئت دولت و تصویب آن و قول ابلاغ توسط رئیس جمهور وقت و معاون اول ایشان این مهم محقق نگردید.
وی افزود: در دولت یازدهم این موضوع پیگیری شد و معاون اول دولت دستور داده که برابر مصوبه اقدام شود و بی شک این موضوع تا حصول نتیجه بصورت مجدانه پیگیری خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.