اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 مهر 1392 / کد مطلب: 7006 / نظرات: 1

معاون مديركل و رييس اداره تعاون ،كار و رفاه اجتماعي سبزوار/


حوادث كاري در سبزوار ۵۰ درصد كاهش داشت


حوادث كاري در سبزوار ۵۰ درصد كاهش داشت  معاون مديركل و رييس اداره تعاون ،كار و رفاه اجتماعي سبزوار از كاهش ۵۰ درصدي حوادث كار طي شش ماهه اول امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته در اين شهرستان خبر داد .

 به گزارش سبزوارپیام ، حسين ملوندي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : تعداد حوادث كاري اين شهرستان در شش ماهه سال گذشته ، ۶۰ مورد بود كه امسال به ۳۰ مورد كاهش يافت.
وي ادامه داد : سه مورد از حوادث كاري در اين مدت در بخش صنعت ، ۱۸ مورد بخش ساختمان و ۹ مورد ساير فعاليت ها روي داده است.
وي ارايه آموزش هايي در خصوص مسائل ايمني به كارگران و نيز بازديد مستمر از كارگاه ها توسط بازرسان را از جمله دلايل كاهش حوادث كاري امسال عنوان كرد.
او افزود : در شش ماهه نخست امسال از ۸۶۸ كارگاه اين شهرستان توسط بازرسان بازديد بعمل آمده و يكهزار و ۴۵۸ نفر ساعت آموزش در خصوص مسائل ايمني به كارگران ارايه شده است .
معاون مدير كل و رييس اداره تعاون ،كار ورفاه اجتماعي سبزوار همچنين از كاهش ۸۳ درصدي حوادث منجر به فوت طي شش ماهه امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته در اين شهرستان خبر داد .
ملوندي با اشاره به وقوع شش مورد حادثه كاري منجر به فوت طي شش ماهه سال گذشته در سبزوار افزود : طي شش ماهه امسال اين آمار با وقوع يك مورد حادثه منجر به فوت، كاهش داشت . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.