اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 مهر 1392 / کد مطلب: 7031 / نظرات: 0


امام جمعه موقت خوشاب: پيام عيد غديرخم، وحدت و اخوت بين مسلمانان است


امام جمعه موقت خوشاب: پيام عيد غديرخم وحدت و اخوت بين مسلمانان است امام جمعه موقت خوشاب گفت : پيام غديرخم وحدت ، ولايتمداري و اخوت و برادري بين مسلمانان است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، حجت الاسلام سيد محمد كاظم شبيري نسب در خطبه هاي وحدت آفرين نمازجمعه اين هفته خوشاب افزود : وجود وحدت بين مسلمانان و پرهيز از تفرقه افكني موجب برطرف شدن بسياري از مشكلات جامعه اسلامي مي شود.
وي اظهار داشت : روز عيد غدير خم روزي است كه پيامبر اكرم (ص) تكليف حكومت را مشخص كردند و در حقيقت ايشان الگوي حكومت اسلامي را تا آخر تعيين فرمودند.
امام جمعه موقت خوشاب با گراميداشت سالگرد شهادت شهيد شوشتري گفت: مردم داري ، درد محرومين داشتن و از همه مهمتر ولايت مدار بودن از ويژگي هايي اين شهيد بود.
وي همچنين در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به هفته تربيت بدني گفت : همه آحاد مردم بايستي ورزش را جدي گرفته و اين مهم را به عنوان يك برنامه در زندگي ضرورت دانسته و مورد توجه قرار دهند.
وي با تبريك ولادت امام هادي (ع) به بخشي از زندگي ، فضائل و كرامات آن حضرت اشاره كرد و افزود : بايستي سيره اهل بيت (ع) به عنوان خط مشي و الگو در زندگي همه ما مورد توجه قرار گيرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.