اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 مهر 1392 / کد مطلب: 7042 / نظرات: 0


۳۴۲ نفر مددجوي كميته امداد خوشاب تسهيلات اشتغالزايي دريافت كردند


۳۴۲ نفر مددجوي كميته امداد خوشاب تسهيلات اشتغالزايي دريافت كردند  مدير كميته امداد امام خميني (ره) خوشاب گفت: ۳۴۲ مددجو با دريافت يك ميليارد و ۴۴۵ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال تسهيلات اشتغالزايي، مشغول به كار شدند .

به گزارش سبزوارپیام، ابراهيم كسكني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين افراد در مشاغل خرد ، خانگي و طرح هاي كارانگيزي تسهيلات مذكور را از خردادماه سال گذشته تا كنون ديافت كرده اند.
وي با بيان اينكه در حال حاضر ۴۰۲ نفر نيز در سامانه اشتغال اين نهاد ثبت نام كرده اند، افزود : پس از بررسي هاي انجام شده بر حسب اولويت ۱۵۲ نفر تاييد شده و منتظر دريافت تسهيلات اشتغالزايي هستند.
وي با اشاره به اهميت آموزش در راستاي موفقيت در اشتغالزايي گفت : از ابتداي امسال ۱۸۸ نفر از مددجويان كميته امداد خوشاب در كلاس هاي آموزشي براي اشتغالزايي شركت كردند.
مدير كميته امداد امام خميني (ره) خوشاب افزود : اين كلاس ها در رشته هاي رايانه ، طراحي و دوخت و خياطي در روستاهاي نوروزي ، مشكان ، چرو و عليك خوشاب برگزار شده است .
وي اظهار داشت : نهاد كميته امداد امام (ره) اشتغال زايي مددجويان را مبناي كار خود قرار داده و بر اين اساس تمامي مددجوياني كه شرايط لازم را داشته باشند مي توانند جهت استفاده از تسهيلات اشتغال زايي به اين نهاد مراجعه كنند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.