اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 28 مهر 1392 / کد مطلب: 7062 / نظرات: 0


۹ هزار و ۹۷۱ پورت اينترنت پرسرعت در سبزوار فعال است


۹ هزار و ۹۷۱ پورت اينترنت پرسرعت در سبزوار فعال است مدير مخابرات سبزوار گفت : ۹ هزار و ۹۷۱ پورت اينترنت پرسرعت در شش ماهه اول امسال در اين شهرستان داير شده است .

به گزارش سبزوارپیام، مهندس حامد خواستار روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به رشد صعودي دريافت كنندگان اينترنت پرسرعت در سبزوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود : تا پايان سال گذشته تعداد متقاضيان اينترنت مخابرات هفت هزار و ۵۰۴ پورت بود.
وي با اشاره به نصب و راه اندازي تجهيزات اينترنت پر سرعت در داورزن ، سلطان آباد ، ششتمد ،شهرك صنعتي مزينان ،صدخرو و مشكان ، گفت : در سال ۹۲ روستاهاي مهر ، بلقان اباد ، رباط جز، ايزي ، ابارش ،نامن ، ريوند ، چشام ،سويز ، افچنگ و بيزه هم به اين سرويس مجهز شدند.
مدير مخابرات سبزوار با بيان اينكه ۱۴۹ هزار و ۳۱۷ تلفن ثابت در اين شهرستان فعال است ،افزود : از اين تعداد ۸۷ هزار و ۶۲۱ تلفن ثابت در شهر سبزوار و ۵۰ هزار و ۹۱۱ تلفن هم در روستاهاي اين شهرستان فعال است .
وي گفت: ضريب نفوذ تلفن ثابت در شهر سبزوار ۵۴/۳۶ ، ضريب نفوذ تلفن ثابت شهرستان ۸۹/۳۲ و ضريب نفوذتلفن ثابت در روستاهاي شهرستان سبزوار ۴۰/۲۸ است .
مدير مخابرات سبزوار با اشاره به تعداد آنتن‌هاي BTS ، افزود : هم‌اكنون آنتن‌هاي تلفن همراه در سبزوار ۱۱۰ دستگاه است.
مهندس خواستار تعداد تلفن هاي همراه مشغول بكار اين شهرستان را ۱۳۷ هزار و ۹۰۳ تلفن و ضريب نفوذ تلفن همراه در سبزوار را ۳۸/۳۰ عنوان كرد .
وي تعداد تلفن هاي همگاني در شهر سبزوار را ۸۳۷ مورد عنوان كرد و گفت : ۱۶ تلفن همگاني در شهرهاي توابع اين شهرستان ، ۱۱ تلفن همگاني در شهر نقاب جوين و ۲۲ تلفن همگاني نيز در شهر جغتاي مستقر است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.