اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 مهر 1392 / کد مطلب: 7082 / نظرات: 0

معاون سياسي ،اجتماعي فرماندار سبزوار:


ترویح فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است


ترویح فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است معاون سياسي ،اجتماعي فرماندار سبزوار گفت: ۳۴ هزار و ۳۰۰ نفر از اين شهرستان  در سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم شركت كردند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، رضا مدرسي پور  در جلسه ستاد سي‌ و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم كه در محل فرمانداري سبزوار برگزار شد، افزود : يا اين تعداد شركت كننده ، سهميه اين شرستان بطور ۱۰۰درصد محقق شد.
وي با قدرداني از همكاري مسوولان دستگاه هاي اجرايي ، بخشداران و موسسات در تحقق كامل سهميه ثبت نام سبزوار در مسابقات قرآن ابراز اميدواري كرد كه در ادامه اين مسابقات نيز اين منطقه بتواند همچون سال گذشته با كيفيت بالايي در مسابقات حاضر شود .
وي با بيان اينكه براي برگزاري مرحله مقدماتي و شهرستاني سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم پنج كميته روستايي ، دانش آموزي ، دانشجويي ، ادارات و عمومي در سبزوار تشكيل شده است ، اظهار داشت : مرحله مقدماتي اين مسابقات تا ۱۰ آبان ماه و مرحله شهرستاني تا ۳۰ آبان ماه درسبزوار برگزار مي شود.
معاون سياسي، اجتماعي فرمانداري سبزوار هدف از برگزاري اين مسابقات را انتقال مفاهيم و فرهنگ قرآني به بطن جامعه دانست و گفت: بايستي در حوزه ترويج فرهنگ قرآني بيش از پيش فعاليت شود .
مدرسي پور با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني برترويج فعاليت هاي قرآني و ايجاد فضاي شور و نشاط قرآني در جامعه، افزود: همه ما به نوبه خود بايستي در جهت تحقق منويات معظم له در شهرستان تلاش مضاعف داشته باشيم.
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه سبزوار نيز در اين نشست گفت : از نكات برجسته سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم فراگيري اين مسابقات بود كه از همه اقشار مردم در اين مسابقات شركت كردند .
حجت الاسلام محمد صفرپور با اشاره به برگزاري اين مسابقات در چهار رشته حفظ ، قرائت ، ترتيل و مفاهيم قرآن، گفت : مرحله مقدماتي و شهرستاني با هماهنگي هايي كه در شهرستان انجام مي شود در موعد مقرر برگزار و نتايج اعلام مي شود.
وي با تاكيد بر ضرورت گسترش ترويج مفاهيم قرآني در جامعه گفت : برگزاري مسابقات و فعاليت هاي قرآني موجب مي شود شور و نشاط قرآني در جامعه حكمفرما شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه سبزوار همچنين با تبريك عيد غدير به عنوان عيد ولايت گفت : دين مقدس اسلام با ولايت تكميل مي شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.