اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آبان 1392 / کد مطلب: 7099 / نظرات: 0

همزمان با فرخنده عيد غدير خم/


آيين عمامه گذاري طلاب حوزه علميه سبزوار بر گزار شد


آيين عمامه گذاري طلاب حوزه علميه سبزوار بر گزار شد  همزمان با روز فرخنده عيد امامت و ولايت ،آيين عمامه گذاري طلاب حوزه علميه اهل بيت (ع) سبزوار در اين شهرستان بر گزار شد.

به گزارش  سبزوارپیام به نقل از ايرنا، در اين مراسم معنوي توسط امام جمعه سبزوار پنج نفر از طلاب مدرسه علميه اهل بيت (ع) اين شهرستان ملبس به لباس مقدس روحانيت شدند.
امام جمعه سبزوار در اين مراسم جايگاه و نقش روحانيون را تشريح كرد و خطاب به طلاب اين مدرسه گفت : قدر اين عمامه و لباس روحانيت را بدانيد.
حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين ابراهيمي ،تقارن آيين عمامه گذاري و عيد غدير خم را به فال نيك گرفت و گفت :روحانيون نماد اسلام و انقلاب هستند.
وي همجنين در مورد اهميت و ارزش معنوي عيد غدير مطالبي بيان كرد و افزود :عيد غدير يكي از اعياد بزرگ اسلام است و بايستي از اين روز بهره برداري درست و اساسي شود.
در اين آيين معنوي جمع زيادي از روحانيون ،خانواده معظم شاهد و ايثارگران و ديگر اقشار مردم مومن شهرستان سبزوار حضور داشتند.
همچنين به مناسبت عيد سعيد غدير خم صبح پنج شنبه آيين وِيژه اي از سوي دفتر امام جمعه سبزوار در بيت ايشان برگزار شد كه هزاران نفر از مردم مومن و شهيد پرور اين شهرستان در اين مراسم معنوي حضور داشتند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.