اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 آبان 1392 / کد مطلب: 7101 / نظرات: 0


تندیس«سقراط خراسان»در مزینان رونمایی شد


 
تندیس استاد علامه محمدتقی شریعتی مزینانی به همت دهیاری و علاقمندان و فرهیختگان مزینان در میدان اصلی ورودی مزینان نصب و رونمایی شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان، این تندیس که در میدان اصلی و در شمال مزینان، ورودی جاده داورزن به مزینان به نام علامه محمدتقی شریعتی مزینانی نصب شده است با کتیبه هایی از زندگینامه استاد و نوع فعالیتهای فرهنگی، مذهبی و مبارزاتی سقراط خراسان و همچنین شعری زیبا درباره ی مزینان مزین شده است.

به گفته ی رئیس شورای مزینان؛ ساخت میدان استاد محمدتقی شریعتی مزینانی پدر بزرگوار دکتر علی شریعتی مدت سه سال به طول انجامید و با کمک خیرین مزینانی و علاقمندان به شریعتی ساخت تندیس و میدان پس از تکمیل به مناسبت عید سعید غدیر رونمایی شد.

مهدی مزینانی آزاده افزود: بیش از ۱۵میلیون تومان بابت ساخت این المان و تندیس هزینه شده است که تمامی آن توسط خیرین و دهیاری مزینان تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه عظیم علاوه بر فرهیختگان و ادب دوستان مزینانی آقای احمد صباغ مزینانی یکی از افرادی است که از ابتدای طرح برای ساخت میدان و تندیس استاد، دهیاری را یاری نموده است و به یقین اگر پیگیری های ایشان نبود این طرح به زودی په نتیجه نمی رسید. در حقیقت بانی اصلی این کار این مزینانی متعهد است که تلاش زیادی می نماید تا مزینان در سطح فرهنگی پیشرفت نماید.

دهیار سابق مزینان تصریح کرد: خدا را شاکریم که در خاتمه ی مسئولیت این جانب این پروژه به نتیجه رسید و انشاء الله در مسئولیت جدید، دهیار جدید مزینان را کمک می کنیم که روز به روز آبادانی مزینان بیشتر شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.