اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مهر 1390 / کد مطلب: 714 / نظرات: 0

نماينده مردم سبزوار :


انجام كارپژوهشي حلقه اتصال دولت با مجلس و بانك هاي عامل درفرآيند اشتغال زايي است


انجام كارپژوهشي حلقه اتصال دولت با مجلس و بانك هاي عامل درفرآيند اشتغال زايي است    نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي گفت: انجام كار پژوهشي، علمي و كارشناسي در چگونگي تخصيص منابع پولي و مالي بين مجلس، دولت و بانك هاي مركزي و عامل مي تواند حلقه اتصال اين ارگان ها در فرآيند اشتغال زايي باشد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل كميته امداد امام خميني (ره) خراسان رضوي، محمد رضا محسني ثاني افزود: مجلس شوراي اسلامي بيشترين اعتبار را براي حمايت از مددجويان كميته امداد در زمينه اشتغال زايي اختصاص داده است كه با رشد قابل ملاحظه اي از بودجه دولت، بكارگيري تسهيلات و امكانات براي خودكفا سازي مددجويان را مورد توجه قرار داده است.
وي گفت: در برخي موارد به دليل وجود ناهماهنگي بين دولت، بانك مركزي و بانك هاي عامل، روند كار با كندي به پيش مي رود.
نماينده سبزوار با تاكيد بر ضرورت شفاف سازي و تبيين سياست هاي پولي دولت، مجلس و بانك هاي عامل اظهارداشت: انجام كار كارشناسي در اين زمينه مي تواند به اعمال سياست هايي كه از سوي بانك مركزي و بانك هاي عامل اتخاذ مي شود، كمك كند و فرآيند سرعت بخشي به اجراي مصوبات دولت و مجلس را به دنبال داشته باشد.
محسني ثاني برگزاري همايش كار و كارآفريني در فرهنگ رضوي را براي تبيين و تعريف مشاغل مثبت ارزيابي كرد و گفت: نتيجه عملي برگزاري چنين همايش هايي مي تواند به فرآيند خودكفايي مستمري بگيران كميته امداد منجر شود و اين روند را تداوم بخشد.
وي بااشاره به مصوبه مجلس در خودكفايي سالانه 10 درصد از مددجويان كميته امداد، به ضرورت به كار بستن ظرفيت ها و واداشتن آن ها به كار و فعاليت اقتصادي تاكيد كرد.
وي افزود: اگر بتوانيم فرهنگ اشتغال و شكوفايي را در كميته امداد نهادينه كنيم و سمت و سوي مددرساني را از پرداخت وجه نقد به سوي كار، اشتغال و كار آفريني سوق دهيم، خواهيم توانست مددجويان اين نهاد را به خودكفايي رسانده و در راستاي عملي كردن فرهنگ كارآفريني و پيشرفت و عدالت گام برداريم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.