اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 آبان 1392 / کد مطلب: 7159 / نظرات: 0

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی


روستاهای سبزوار در بهره مندی از راه آسفالته از میانگین استانی عقب تر هستند


روستاهای سبزوار در بهره مندی از راه آسفالته از میانگین استانی عقب تر هستند مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : شهرستان سبزوار در میزان برخورداری جمعیت روستایی بالای 50 خانوار از راه آسفالته از میانگین استانی عقب تر است .

به گزارش سبزوارپیام، مهندس محمدرضا قلندر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به میانگین 91 درصدی استانی در بهره مندی جمعیت روستایی از راه آسفالته، افزود : 5/87 درصد جمعیت روستاهای بالای 50 خانوار سبزوار از نعمت راه روستایی آسفالته بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 772 کیلومتر کل راههای شهرستان سبزوار است، گفت : از این میزان یک هزار و 364 کیلومتر راه روستایی می باشد که 500 کیلومتر آن آسفالته است.

وی با اشاره به پروژه های روستایی نیمه تمام و اولویت بندی این پروژه ها ، افزود : اکثر راههای روستایی در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 93تکمیل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های راهداری در مقاطع زمانی نوروزی ،تابستانی و زمستانی گفت : حدود 600 نفر از کارکنان این اداره در استان در حوزه راهداری زمستانی فعالیت می کنند.

وی اظهارداشت : از روز اول دیماه هر سال که روز راهداری و حمل و نقل جاده ای است، وارد مرحله راهداری زمستانی می شویم.

قلندر افزود : این مرحله از راهداری شامل رفع نواقص تابلوها ، پاکسازی پل های زیرگذر ، بازسازی مسیرهای زیرگذر ، احیای خط کشی ها ، تجهیز و استقرار ماشین آلات و غیره است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.