اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مهر 1390 / کد مطلب: 718 / نظرات: 0


اجرای طرح رحمت کارگری توسط اداره تبلیغات اسلامی در سبزوار



مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از اجرای طرح رحمت کارگری توسط این اداره در کاخانجات سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مجید کدخدازاده دراین خصوص گفت: طرح ملی رحمت شاخه کارگری، در راستای تقویت فرهنگ و تعمیق باورهای دینی و آشنائی مخاطبین با آموزه های حیات بخش قرآن و سیره و عترت نبوی و عملیاتی نمودن و معرفی الگوهای رفتاری به صورت شیوا، آسان و قابل درک و کاهش آسیبهای خانواده در جامعه کارگری، بزودی توسط اداره تبلیغات اسلامی در کارخانجات شهرستان سبزوار برگزار می شود.

وی گفت: در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امید بخش رئیس اداره صنایع و معادن و نمایندگان کارخانجات و شرکت های تولیدی شهرستان سبزوار، 10مهرماه جاری در اداره صنایع و معادن برگزار شد، اهداف و جزئیات اجرای طرح مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح که در قالب 8 موضوع و با حضور اساتید برجسته استانی برگزار می گردد، 1200 نفر از کارگران و اعضاء خانواده آنان تحت آموزش های مذکور قرار می گیرند.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با همکاری اداره صنایع و معادن شهرستان سبزوار برگزار می شود مخاطبین ، طی گذراندن 24ساعت آموزش در آزمون پایان دوره شرکت نموده و موفق به اخذ گواهینامه رسمی از اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی می گردند.

گفتنی است: پیش بینی می شود از ابتدای آبانماه سال جاری، طرح مذکور در کارخانجات و شرکت های تولیدی شهرستان سبزوار به اجرا در آید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.