اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 آبان 1392 / کد مطلب: 7181 / نظرات: 0


همایش پیاده روی خانوادگی با هدف پیشگیری از اعتیاد در خوشاب برگزار شد


همایش پیاده روی خانوادگی با هدف پیشگیری از اعتیاد در خوشاب برگزار شد  با حضور گسترده مردم و جمعی از مسوولان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در خوشاب برگزار شد.


به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این همایش پیاده روی که روز جمعه برگزار شد مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی از جمله ورزش آری اعتیاد نه ، ورزش دشمن اعتیاد است و ... مسیر جایگاه نمازجمعه تا مقصد پارک گردشگری سلطان آباد خوشاب را پیاده روی کردند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب در حاشیه برگزاری این همایش پیاده روی فعالیت های ورزشی و توسعه ورزش های همگانی را از موارد مهم پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا افزود : فرهنگ سازی و آموزش بویژه برای جوانان و خانواده ها را به عنوان سیاست کاری مسوولان در شهرستان دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پژوهش در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آگاهی دادن به جوانان گفت :در این زمینه استفاده از تحقیقات و پایان نامه های دانشجویی نیز تاثیرپذیری خوبی دارد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب با اشاره به فعالیت های فرهنگی و ورزشی از جمله برگزاری نمایشگاه ها در بحث مبارزه با اعتیاد اظهار داشت : در خصوص پیشگیری از اعتیاد و آگاهی رسانی به مردم نشست هایی با اعضای شوراها ، دهیاران و روحانیون برگزار شده است .

وی با اشاره به برگزاری چند همایش پیاده روی به مناسبت های مختلف در شهرستان خوشاب افزود : برگزاری این همایش اثرات و نتایج بسیار مطلوبی به همراه داشته است.

پس از اتمام مراسم به 50نفر از شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه جوایزی از جمله سفر زیارتی کربلا ، مشهد مقدس ، دوچرخه و لوازم خانگی اهدا شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.