اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 آبان 1392 / کد مطلب: 7183 / نظرات: 2

امام جمعه داورزن :


قیام امام حسین (ع) برای اقامه عدل و الگو سازی آیندگان بود


قیام امام حسین ع برای اقامه عدل و الگو سازی آیندگان بود  امام جمعه داورزن در آستانه ماه محرم گفت :قیام امام حسین (ع) برای اقامه عدل و عدالت و الگو سازی برای آیندگان بود و باید همه ملت ها و نسل ها ، راه و رسم آن امام همام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ،اظهار کرد:باید شیعه عزاداری را به طور شایسته انجام دهد و راه و رسم امام حسین (ع) را زنده بدارد.

وی افزود: جلو توطئه ها و دشمنان خارجی و داخلی بایستد و با سلاح عاشورا و قیام امام حسین (ع) و با سلاح ظهور مهدی (ع) به زندگی ادامه دهد.

وی در مورد حج هم گفت : اجتماع بزرگ مسلمین، تنها یک حرکت اجتماعی نیست ، بلکه زیباترین مسائل عبادی که روح آدمی را پرورش می دهد ، از اجزای آن است .

امام جمعه داورزن افزود: دقت در انجام مراسم عبادی سیاسی حج تا جایی است که کوچکترین کوتاهی از آن، گاهی جریمه های سنگین را بوجود می آورد.

وی ادامه داد: اگر زائر بیت الله الحرام ، آداب و احکام آن را به نیکی بشناسد و به درستی عمل کند ، نه تنها وظیفه شرعی خود را انجام داده بلکه اجر و پاداش زیادی را به همراه دارد و حج بیمه سلامتی است.

وی در سخنانی هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشت و اظهار کرد: امید است مردم با مطالعه و پژوهش بیشتر در جامعه ، آینده را درخشان تر و شفاف تر نمایند.

وی توصیه کرد: هر خانواده حداقل در روز و هفته کتاب و کتابخوانی یک جلد کتاب نفیس به مدارس و کتابخانه شهرستان هدیه کنند و خود نیز اهل مطالعه باشند و سهم خود را در ارزش گذاری برای کتاب و مطالعه ادا نمایند.

حجت الاسلام مداحی سالروز 13 آبان را نیز گرامی داشت و گفت : 13 آبان 57 یادآور حماسه دانش آموزی در کشور است .

امام جمعه داورزن همچنین یاد و خاطره شهیدان مرزداران فداکار نیروی انتظامی در سراوان را نیز گرامی داشت و اظهار کرد: مزدوران و تمامی منافقان در کشورهای اسلامی و پاکستان بدانند با شهادت این عزیزان ، ملت ما ، مقاوم تر و هدفمند تر به راه اسلام ناب، پشت سر مقام معظم رهبری ادامه می دهد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.