اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 آبان 1392 / کد مطلب: 7185 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


از همه ظرفیت ها برای فرهنگ کتابخوانی استفاده شود


از همه ظرفیت ها برای فرهنگ کتابخوانی استفاده شود  امام جمعه خوشاب گفت : باید از همه ظرفیت های موجود برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه استفاده شود که این امر نیازمند همکاری مردم و مسوولان است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : متاسفانه میزان مطالعه در کشور ما ناچیز بوده و بایستی فرهنگ مطالعه در کشور نهادینه شود.

وی اظهار داشت : گسترش راه اندازی ایستگاه های مطالعه در مکان هایی که مردم بیشتر سر و کار دارند از جمله راهکارهایی است که به نهادینه شدن فرهنگ مطالعه کمک می کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران آن حضرت ، گفت : معرفی و تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) بایستی در راس فعالیت های عزاداران و هیات های مذهبی در ماه محرم و صفر قرار گیرد.

حجت الاسلام صاحبی افزود : امر به معروف و نهی از منکر ، اقامه نماز و برقراری حکومت اسلامی از جمله اهداف قیام امام حسین (ع) است.

وی با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی گفت : امام راحل (ره) این روز را از انقلاب 22 بهمن با اهمیت تر عنوان کردند.

امام جمعه خوشاب از همه مردم خواست در راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه تر از سال های گذشته شرکت کنند.

حجت الاسلام صاحبی با اشاره به دو نظریه مطرح در خصوص رابطه با آمریکا که برخی این کار را مثبت تلقی می کنند و برخی مذاکره را به ضرر ایران می دانند، گفت : ما باید پشت سر مقام معظم رهبری که سکاندار انقلاب است حرکت کنیم و گوش به فرمان ولایت باشیم.

امام جمعه خوشاب همچنین با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان 32 تختخوابی خوشاب ساخته شده ولی هنوز تجهیز نشده خواستار همکاری مسوولان برای تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این بیمارستان شد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.