اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 آبان 1392 / کد مطلب: 7186 / نظرات: 0


غارسی :با پیروزی مقابل شهرداری سنندج قهرمان نیم فصل لیگ برتر کشور شدیم


غارسی :با پیروزی مقابل شهرداری سنندج قهرمان نیم فصل لیگ برتر کشور شدیم سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : با پیروزی در مقابل شهرداری سنندج قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال کشور شدیم .

به گزارش سبزوارپیام،ناهید غارسی روز جمعه پس از پیروزی 21 بر 18 تیمش در مقابل تیم شهرداری سنندج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : تیم ثامن الحجج سبزوار با این پیروزی در هفته چهارم لیگ و با هشت امتیاز قهرمان نیم فصل شد.

وی با بیان اینکه در نیم فصل دوم قصد داریم با برنامه ریزی بهتر و منسجم تر و با تاکتیک های جدیدتر به مصاف حریفان برویم، افزود : هدفمان همچون سال گذشته کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور است.

وی در خصوص دیدار امروز مقابل شهرداری سنندج هم گفت : بازی بسیار خوبی بود ولی می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم .

وی منصوره جلایی دروازبان تیم ، رویا نوروزی و سمیه شهریاری را از بازیکنان شاخص تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در دیدار مقابل شهرداری سنندج عنوان کرد.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: در مجموع اتحاد بین بچه ها ، انگیزه بالا و آرامشی که در زمین داشتند موجب پیروزی بر شهرداری سنندج شد.

وی در خصوص تیم حریف هم افزود : تیم شهرداری سنندج به نسبت از تیم هایی که تاکنون با آنها بازی کردیم قوی تر بودند و با انگیزه بالایی به میدان آمده بودند.

وی با اشاره به پیشرفت خوب تیم شهرداری سنندج نسبت به سال گذشته، اظهارداشت : این تیم هماهنگ و متحد بودند و توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار با بیان اینکه تیم شهرداری سنندج اولین شکست خود را در مقابل تیم ما تجربه کرد، افزود : در حال حاضر تیم شهرداری سنندج با سه برد ، یک باخت و کسب شش امتیاز در ردیف دوم جدول قرار دارد.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در آخرین دیدار خود از دور رفت، جمعه 17 آبان در لارستان به مصاف تیم شهید چمران لارستان می رود . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.