اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 11 آبان 1392 / کد مطلب: 7194 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن الحجج: بازی سختی مقابل حریفان آسیایی پیش رو داریم


مربی تیم هندبال ثامن الحجج: بازی سختی مقابل حریفان آسیایی پیش رو داریم  مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : بازی سختی مقابل حریفان آسیایی در قطر پیش رو داریم .

یه گزارش سبزوارپیام، حمید شجاع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با برنامه ریزی منسجم ، تمرینات مداوم و تلاش مضاعف با هدف قهرمانی به مصاف حریفان آسیایی می رویم.

وی با اظهار اینکه در گروه سختی هستیم و در مرحله نخست جام هندبال باشگاه های آسیا با تیم های السد لبنان، الاهلی بحرین و لخویای قطر دیدار خواهیم داشت، افزود : 90 درصد بازیکنان این تیم ها اروپایی و بویژه اسپانیایی هستند و در حقیقت رقابت ما با باشگاه های اروپا است .

وی ادامه داد : بالطبع شرایط آسانی نیست ولی این تیم ها هم از اینکه با تیم ثامن الحجج سبزوار هم گروه هستند، خوشحال نیستند.

مدیر تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار افزود: چهار روز است که در کیش اردو داریم و خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و تیم در شرایط ایده آلی است و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند.

شجاع اظهارداشت : دو بازیکن خارجی، یکی از شیلی و دیگری دروازه بان اهل اسلوونی به تیم ملحق شده اند و قرار است دو بازیکن کمکی هم از داخل کشور به تیم بپیوندند.

وی با بیان اینکه روز 15 آبان ماه به مسابقات اعزام می شویم و یکی دو بازی تدارکاتی و دوستانه با تیم های غیر هم گروه برگزار خواهیم کرد ،افزود : روز هجدهم آبان ماه مسابقات جام باشگاه های آسیا به میزبانی قطر آغاز می شود.

شجاع با قدردانی از مردم و نیز موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) که همه امکانات لازم برای اعزام تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار به باشگاه های آسیا را مهیا کردند ،ابراز امیدواری کرد با کسب نتیجه خوب به عنوان نماینده هندبال ایران بتوانیم گوشه ای از زحمات و تلاش ها را جبران کنیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.