اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 مهر 1390 / کد مطلب: 720 / نظرات: 0


محسنی ثانی: بخش های سبزوار ظرفیت ارتقاء دارند



  نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب گفت: شهرستان تازه تاسیس خوشاب هفته گذشته میزبان استاندار خراسان رضوی بود و اولین فرماندار این شهرستان معرفی گردید.
محمدرضا محسنی ثانی   افزود: الحمدا... توانستیم خواسته به حق مردم سبزوار و به ویژه اهالی بخش محروم خوشاب را محقق کنیم و خوشاب را پس از جوین و جغتای به شهرستان ارتقاء دهیم. وی با بیان اینکه در ابتدای خدمتگزاری در خانه ملت فقط برای یک حوزه که سبزوار بزرگ بود انجام وظیفه می کردیم اظهار داشت: در حال حاضر که سه سال از مدت مسئولیتمان می گذرد برای 4 شهرستان سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب نوکری می کنیم که جای بسی خوشحالی است. محسنی تصریح کرد: این توفیقات در حالی به حقیقت مبدل شد که برخی از شهرستان های مجاور ما برای ارتقاء بخش هایی با جمعیت 80 هزار نفر توفیقی حاصل نکرده اند. عضو اصولگرایان مجلس با بیان اینکه بخش های سبزوار با وجود استقلال جوین و جغتای و خوشاب هنوز هم ظرفیت ارتقاء را دارند گفت: ایجاد سه شهرستان جدید در سایه الطاف الهی و همدلی و هماهنگی مسئولان محقق شد و امیدواریم با یاری خداوند پیگیری های ما برای بخش های دیگر هم در آینده نتیجه بدهد.
منتخب مردم سبزوار در خانه ملت بیان کرد: روستای مشکان در خوشاب به بخش ارتقاء یافت که در حال حاضر مرتب پیگیر شهر شدن آن هستیم در این رابطه همه کارها انجام شده و ان شاءا... به تصویب دولت هم خواهد رسید.
عضو کمیسیون اجتماعی همچنین از پیگیری ارتقاء روستاهای عبدا... آباد ریواده در شهرستان جغتای، حکم آباد در شهرستان جوین و نوده انقلاب و رباطجز و شم آباد در خوشاب خبر داد گفت:  در این رابطه نیز کارهای زیادی انجام داده ایم و امیدواریم که هر چه زودتر به نتیجه برسد.
محسنی ثانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتقاء مطمئنا توسعه و آبادانی را برای مردم این مناطق که اغلب محروم هستند به دنبال خواهد داشت. وی به ایجاد ادارات در شهرستان های جوین و جغتای اشاره کرد و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر ادارات کل نسبت به ایجاد ادارات در شهرستان خوشاب اقدام کنند تا محرومیت ها و عقب افتادگی های بخش های مختلف این شهرستان هم  برطرف شود. محسنی ثانی از طرح استاندار برای ایجاد هر چه سریعتر ادارات در خوشاب تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد در سال آینده شاهد استقرار کامل ادارات در این شهرستان باشیم.منبع : سبزوارآنلاین     




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.