اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 آبان 1392 / کد مطلب: 7244 / نظرات: 0


در شورای اداری داورزن چه گذشت


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: متاسفانه دو مرکز بداشتی درمانی در شهرستان داورزن فاقد پزشک است.
دکتر علیرضا مسلم در سومین جلسه شورای اداری شهرستان داورزن با بیان این مطلب افزود: با توجه به محرومیت‌های این شهرستان جدید التاسیس این مشکل بایستی سریع‌تر حل شود.

وی از افتتاح شبکه بهداشت و درمان داورزن تا دهه فجر خبر داد و با اذعان به این موضوع که سلامت و امنیت دو مقوله مهم از وظایف دولت است گفت: تلاش کرده‌ایم هرچه سریع‌تر استقرار شبکه در شهرستان داورزن صورت گیرد این در حالی است که داورزن با ۵ مرکز بهداشتی و درمانی در دو منطقه فاقد پزشک است.

دکتر مسلم گفت: استفاده از کمک‌های نقدی یا ملکی خیرین در احداث درمانگاه واورژانش کمک شایانی در پیشرفت این منطقه خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به عدم تکمیل مرکز درمان بستر شهر داورزن گفت: برای تکمیل پروژه درمان بستر شهر داورزن با استفاده از اعتبارات تخصیصی طرح زیارت و از محل اعتبارات ماده ۱۱۰ برای کمک به اتمام پروژه استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان داورزن نیز در این جلسه گفت ساعات کاری مسئولان باید در اختیار مردم باشد و با توجه به ساعت کاری، کارمندان باید در خدمت مراجعین و مردم باشند.

اسماعیل غفاری گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما ادارات دستگاه‌ها باید آمادگی کامل و در صرفه جویی توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین توصیه کرد مسئولین شهرستان داورزن پیگیر موافقت نامه‌ها و تخصیص و جذب اعتبارات اختصاص یافته باشند.

اسماعیل غفاری با اشاره به سال حماسه اقتصادی افزود: سعی شود خریدها کالای ایرانی بوده و حدالمقدور از سطح شهرستان صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل درمان بستر شهر داورزن گفت: برای پروژه درمان بستر تا سقف مبلغ ۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ می‌توان جذب کرد که لازمه این امر پیگیری شورای شهر و مسئولان بهداشت و درمان است.

فرماندار داورزن همچنین بر حضور مسئولان در نماز جمعه تاکید کرد و از خیرین خواست برای بازسازی بارگاه جوادالائمه (ع) جهت تهیه خشت طلا کمک کنند.

وی ضمن تقدیر از حضور فعال برخی مسئولان در جلسات اداری شهرستان از کم لطفی برخی مسئولان نسبت به شهرستان تازه تاسیس داورزن انتقاد کرد و گفت: باید مسئولان شخصاً در جلسات شورای اداری حضور پیدا کنند.

امام جمعه شهرستان داورزن نیز در این جلسه گفت: باید مسئولان برای استقرار ادارات به کمک فرماندار بشتابند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی از مسئولان شهرستان سبزوار وداورزن خواست تا برای شهرستان تازه تاسیس داورزن گام‌های بیشتری بردارند تا میقات الرضای رضوی به عنوان ورودی و خروجی استان سمبل خاطره های خوب برای زائرین شود.

وی همچنین با تقدیر از همکاری برخی ادارات نیز از دیگر مسئولان شهرستان سبزوار خواست که هرچه سریع‌تر در استقرار ادارات با کمک فرمانداری داورزن اقدام لازم را نمایند. /اخبار داورزن




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.