اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 آبان 1392 / کد مطلب: 7328 / نظرات: 0

درنشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی سبزوار/


فرماندار خواستار ساخت کشتارگاه صنعتی شد


فرماندار خواستار ساخت کشتارگاه صنعتی شد معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار خواستار تسریع در آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی این شهرستان شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، قاسم شعبانی روز یکشنبه درنشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی سبزوار با اشاره به انجام پیگیری و هماهنگی های لازم برای تامین زمین مورد نیاز کشتارگاه صنعتی این شهرستان، افزود : سه هکتار زمین برای احداث کشتارگاه در نظر گرفته شده و مشکلی برای زمین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه چند سال قبل قرار بود کشتارگاه صنعتی سبزوار توسط سرمایه گذار غیربومی در حوالی سبزوار ایجاد شود، اظهار کرد:در آن موقع موافقت اصولی ، مجوزهای لازم و زمین و تسهیلات فراهم شد ولی به علت ضعف پیمانکار این طرح نیمه تمام رها شد و آبان ماه سال گذشته مجوز ساخت کشتارگاه صنعتی به شهرداری سبزوار داده شد.

فرماندار سبزوار با اشاره به ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی در این شهرستان از شهرداری خواست هر چه سریعتر عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی سبزوار را آغاز کند.

شعبان همچنین با اشاره به نصب پیش سردکن در کشتارگاه سنتی سبزوار از شهرداری خواست نسبت به تامین خودرو مناسب برای حمل گوشت این کشتارگاه هر چه سریعتر اقدام کند .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در این نشست گفت : همه ما بایستی در ارتقای شاخصه های سلامت شهرستان تلاش کنیم .

دکتر علیرضا مسلم با اظهار اینکه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از لحاظ ارتقا شاخصه ها و نرم کشوری وضعیت مناسبی دارد، افزود : همه دستگاه ها بایستی این دانشگاه را در بحث سلامت و بهداشت با توجه به گستردگی و اهمیتی که دارد کمک کنند.

وی در خصوص کارگروه سلامت سبزوار نیز اظهار داشت : همه دستگاه های اجرایی دو روز مانده به نشست کارگروه ، پیشنهادات خود را برای طرح در کارگروه سلامت ارسال کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.