اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 آبان 1392 / کد مطلب: 7335 / نظرات: 0


بخشدار خواستار کمک برای احداث کتابخانه روداب شد


بخشدار خواستار کمک برای احداث کتابخانه روداب شد  بخشدار روداب سبزوار خواستار کمک خیرین برای احداث کتابخانه در این بخش شد و گفت : زمین مورد نیاز این کتابخانه به مساحت هزار و 500 مترمربع توسط شورای اسلامی واگذار شده ولی هنوز اقدامی انجام نشده است .

به گزارش سبزوارپیام، محمود شم آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این یک فرصت سرمایه گذاری معنوی برای خیرین در این منطقه محروم است که با مشارکت در احداث کتابخانه به عنوان یک نیاز فرهنگی زمینه بهره مندی قشر عظیمی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر نهادینه کردن نذر فرهنگی بین مردم اظهار داشت : با اهمیتی که بخش فرهنگی در اعتلای افراد جامعه دارد بایستی مشارکت خیرین را به سمت و سوی برطرف کردن نیازهای علمی و فرهنگی جامعه ببریم .

وی در خصوص امکانات کتابخانه ای بخش روداب، گفت : در حال حاضر تنها کتابخانه این بخش در فضای غیراستاندارد با زیربنای حدود 80 متری به هیچ وجه در شان علاقمندان به کتاب نیست.

بخشدار روداب سبزوار اظهار داشت : این کتابخانه هم اکنون دارای 780 نفر عضو فعال و بیش از شش هزار جلد کتاب است .

شم آبادی با اشاره پیگیری های انجام شده برای احداث محل کتابخانه روداب از مدت دو سال و نیم گذشته تاکنون ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسوولان و خیرین شاهد بهره برداری هر چه سریعتر این کتابخانه باشیم.

وی در خصوص راه اندازی کتابخانه در روستاها هم گفت : با مصوبه ای که در کارگروه کتابخانه ها بود، قرار شد در روستاهایی که ساختمان دهیاری احداث شده بخشی را به کتابخانه اختصاص دهیم و منابع کتابخانه هم توسط نهاد کتابخانه ها اختصاص یابد که به رغم پیگیری و اعلام آمادگی هنوز اقدامی از سوی نهاد کتابخانه ها انجام نشده است .

بخش روداب در جنوب غربی شهرستان سبزوار قرار دارد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.